موفقیت شهرداری قم مرهون همدلی مردم است

شهردار قم گفت: تمام اقدامات شهرداری قم در سایه تلاش و همکاری مدیران استان و همراهی مردم صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مرتضی سقائیان‌نژاد امروز _چهارشنبه هشتم شهریورماه_ در آئین آغاز گام چهارم طرح بزرگ «قم در مسیر تحول» که با افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۷۰ پروژه بزرگ شهری همراه است، اظهار کرد: حفظ سرمایه‌هایی که در اختیار انسان است، رشد آن انسان را نشان می‌دهد.

وی با تسلیت فرارسیدن اربعین اباعبدالله الحسین (ع) افزود: نهضت حسینی (ع) ارتباط مستقیمی با موضوع رشد انسان دارد.

شهردار قم با بیان اینکه سرمایه اجتماعی امروز بالاترین سرمایه است، تصریح کرد: شکل‌گیری تعاملات میان مردم، می‌تواند رشد و تقویت حرکت‌ها را نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی به معنای اعتماد مردم به حکومت است، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم اعتماد مردم را به دست بیاوریم و به کرامت آن‌ها احترام بگذاریم، یعنی در مسیر تقویت سرمایه‌های اجتماعی گام برداشته‌ایم که منجر به استحکام و انسجام حاکمیت می‌شود.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه شهرداری‌ها از بدو تولد تا مرگ با مردم ارتباط دارند، تصریح کرد: تمام اقدامات شهرداری قم در سایه تلاش و همکاری مدیران استان و همراهی مردم صورت گرفته است، از این‌رو تلاش داریم به مردم بگوییم که قدردان شما هستیم که برای تحقق این موضوع باید از فرصت‌هایی از جمله هفته دولت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه کشوری که نتواند از سرمایه‌های اجتماعی خود حفاظت کند، مستعمره خواهد شد، ادامه داد: استقلال جمهوری اسلامی مدیون همدلی و همراهی مردم است.

کد خبر 683930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.