تصادف شدید در رشت ۳ کشته بر جای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرداری رشت گفت: برخورد شدید یک دستگاه خودروی ۲۰۶ با عابر پیاده و یک دستگاه نیسان در این شهر، سه کشته برجای گذاشت.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه تصادف و محبوس شدن راننده و سرنشین خودروی سواری ۲۰۶، ساعت ۲:۳۶ بامداد امروز _چهارشنبه هشتم شهریورماه_ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله دو خودروی نجات به همراه هفت آتش‌نشان و افسر به محل حادثه واقع در جاده تهران جنب کارخانه آرد اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی ۲۰۶ پس از برخورد با عابر پیاده به شدت با یک دستگاه خودروی نیسان برخورد داشت و عابر پیاده که مردی ۴۰ ساله بود در دم جان باخت.

مؤمنی تصریح کرد: راننده و سرنشین محبوس پژو ۲۰۶ که هر دو مرد با سن حدود ۳۰ ساله بودند، بر اثر شدت صدمات وارده جان خود را از دست دادند.

وی گفت: تیم‌های عملیات آتش نشانان و خدمات ایمنی شهرداری رشت ضمن ایمن‌سازی محل حادثه، نسبت به خارج کردن اجساد به وسیله ست‌های هیدرولیک، اقدام کردند.

علت این تصادف از سوی رئیس پلیس راهور استان گیلان، بی‌احتیاطی راننده پژو ۲۰۶، به دلیل نداشتن توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمتعارف اعلام شده است.

کد خبر 683920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.