تکمیل روکش آسفالت محله‌های دهنو، ولدان و بابوکان تا پایان ۱۴۰۲

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: در راستای بازآفرینی محلات تکمیل روکش آسفالت سه محله دهنو، ولدان و بابوکان در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته است و تا پایان امسال انجام می‌شود.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی در منطقه دو شهرداری اصفهان سرعت گرفته است، اظهار کرد: امسال اعتبارات خوبی در بخش آسفالت تخصیص یافته و به نسبت سال گذشته رشد بیش از سه برابری داشته است که نشان از اهمیت ویژه به مباحث ارتقای کیفی محلات، تسهیل و روان‌سازی معابر توسط مدیریت شهری در راستای پروژه‌های محله‌محور است.

وی افزود: آسفالت معابر، روکش، زیرسازی، لکه‌گیری و بهینه‌سازی وضعیت معابر مهم‌ترین دغدغه مدیریت شهری منطقه دو است و تماس‌های مردمی زیادی از طریق سامانه مردمی ۱۳۷ یا مراجعه حضوری در ملاقات‌های مردمی نیز در مورد مطالبه آسفالت معابر و لکه‌گیری معابر منطقه است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: در همین راستا سال گذشته ۱۷ و نیم میلیارد تومان برای آسفالت معابر اصلی و فرعی محلات منطقه اختصاص داده شد و امسال با رشد مناسبی آسفالت معابر، ۲۲ میلیارد تومان بودجه برای این موضوع اختصاص داده شده است که تا پایان شش ماهه اول سال حدود ۱۷ میلیارد تومان از آن در حال تأمین اعتبار، تخصیص و شناسایی است.

وی ادامه داد: روکش آسفالت سه محله هدف دهنو، ولدان و بابوکان تا پایان سال انجام می‌شود و آسفالت معابر اصلی همانند چهارراه بهداری دهنو، چهارراه صمدیه، خیابان سعدی واقع در شهرک رسالت و خیابان اصلی شهرک پرتو بختیاردشت در دستور کار قرار گرفته است.

صیرفی‌نژاد گفت: آسفالت معابر فرعی از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی شهرداری مرکزی در محله‌های منطقه از جمله دهنو، بابوکان، ولدان و نیز برزان، آفاران انجام شده و بخشی هنوز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: توجه به وضعیت کنونی معابر منطقه، هنوز تعداد زیادی از گذرهای معابر اصلی و فرعی نیاز به بهسازی و روکش آسفالت دارد که این مهم در دستور کار قرار گرفته است که به محض تأمین بودجه انجام می‌شود.

کد خبر 683906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.