روزانه ۲ میلیارد تومان برای نظافت شهر قم هزینه می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در شهر قم به‌طور تقریبی روزانه دو میلیارد تومان برای رفت‌وروب و نگهداری شهر هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید اخوان امروز _چهارشنبه هشتم شهریورماه_ در آئین گفت‌وگوی بی‌واسطه مسئولان با مردم که به مناسبت هفته دولت هرشب در یکی از مساجد استان قم برگزار می‌شود، اظهار کرد: حضور مسئولان در کنار مردم نشان از دغدغه‌مندی نسبت به مشکلات مردم دارد.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر تلاش می‌کنند با استفاده از تمام ظرفیت‌ها قم را به وضعیت مطلوب برسانند، افزود: به‌رغم تمام تلاش‌ها هنوز با قم مطلوب فاصله داریم.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه توجه بیشتری به مناطق کم‌برخوردار داریم، تصریح کرد: تلاش داریم از مناطق برخوردار کسب درآمد داشته باشیم و در مناطق محروم خرج کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال بودجه منطقه شش افزایش قابل توجهی داشته است، خاطرنشان کرد: طی سه سال اخیر بودجه این منطقه حدود ۱۰ برابر افزایش داشته است و از شهرداری مرکز نیز کمک‌هایی به این منطقه می‌شود.

اخوان با بیان اینکه هزینه نگهداری شهر سنگین است، تصریح کرد: در شهر قم به‌طور تقریبی روزانه دو میلیارد تومان هزینه رفت‌وروب و نگهداری شهر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درآمد شهرداری از طریق مردم تأمین می‌شود، ادامه داد: در شورای اسلامی شهر وظیفه داریم با رعایت اولویت‌ها و ضرورت‌ها بودجه خوبی را برای شهر ببندیم.

کد خبر 683903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.