استفاده از تجربیات انبوه‌سازان برای افزایش عمر سازه‌های ساختمانی

شهردار کرج با اشاره به اینکه سازه‌های اصولی و دارای ایمنی طول عمر بیشتری دارد، گفت: سعی داریم با در نظر گرفتن مسائل و استفاده از تجربیات انبوه‌سازان ضمن احیای بافت‌های فرسوده، به افزایش عمر سازه‌های ساختمانی نیز دست پیدا کنیم.

مهرداد کیانی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه برای احیای بافت‌های فرسوده با انبوه‌سازان نشستی برگزار شده است، اظهار کرد: بر این مهم باور داریم که سازندگان در بُعد عظیم می‌توانند به کیفی‌سازی سازه‌ها و جلوگیری از تشدید آمار املاک فرسوده کمک کنند.

وی افزود: در این راستا نقطه نظرات و برنامه‌های کارشناسی انبوه‌سازان بررسی و راهکارها از سوی جامعه هدف دریافت شد چرا که سعی داریم از رشد قارچ گونه سازه‌هایی که چهارچوب‌های ایمنی ندارد، جلوگیری کنیم.

شهردار کرج اضافه کرد: با استفاده از این ظرفیت‌های عظیمِ، می‌توان علاوه بر جلوگیری از گسترش بافت‌های فرسوده به کاهش سکونت‌گاه‌های پرخطر نیز کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه احیای بافت‌های فرسوده یک فرصت برای مجموعه مدیریت شهری خواهد بود، ادامه داد: امیدواریم با ظرفیت‌های موجود، نظرات کارشناسی، حمایت‌های دولت و سیاست‌هایی که در حوزه اجرای طرح مسکن ملی وجود دارد، بتوانیم نوسازی بخش عظیمی از بافت‌های فرسوده را شاهد باشیم.

کد خبر 683887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.