رشد ۲۹ درصدی سود خالص یک شرکت صنایع غذایی

سود خالص شرکت مینو در سه ماهه سال جاری به سطح ۵۸ میلیارد تومان رسیده و سود به ازای هر برگه سهم برابر با ۳۸ تومان بوده که رشد ۲۹ درصدی داشته است، همچنین شرکت از اردیبهشت ماه تا کنون اصلاح قیمتی ۲۶ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سهام شرکت مینو (نماد غمینو) در محدوده یک هزار و ۳۰ تومان در روز ششم شهریور ماه معامله شد، با اینکه روند بازار مثبت بود و شاخص کل نیز رشد ۳۰ هزار واحدی داشت سهام این شرکت افت ۲.۵ درصدی را ثبت کرد.

ارزش بازار این شرکت برابر با یک هزار ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است، سود چهار فصل اخیر این شرکت برابر با ۱۵۸ تومان و پی بر ای ۶.۵ واحد را به خود اختصاص داده است و پی بر ای گروه این شرکت برابر با ۹.۷ واحدی داشته که نسبت به گروه خود دارای ارزندگی است.

در سه ماهه سال جاری شرکت به درآمد عملیاتی ۱۹۸ میلیارد تومانی رسیده است که رشد ۳۷ درصدی را به ثبت رسانده است، بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی نیز با رشد ۴۴ درصدی به ۱۱۷ میلیارد تومان رسیده است و سود ناخالص برابر با ۸۱ میلیارد تومان رسیده است.

هزینه‌های فروش اداری برابر با ۱۳ میلیارد تومان و سود عملیاتی برابر با ۶۷ میلیارد تومان بوده است.

هزینه‌های مالی شرکت برابر با یک میلیارد تومان و سایر درآمدهای و غیر عملیاتی شرکت برابر با چهار میلیارد ۹۰۰ میلیون برگه سهم بوده است، سود شرکت قبل از پرداخت مالیات برابر با ۷۱ میلیارد تومان و میزان مالیات برابر با ۱۳ میلیارد بوده است.

سود خالص به سطح ۵۸ میلیارد تومان رسیده است و سود به ازای هر برگه سهم برابر با ۳۸ تومان بوده که رشد ۲۹ درصدی داشته است، شرکت از اردیبهشت ماه تا کنون اصلاح قیمتی ۲۶ درصدی داشته است.

کد خبر 683868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.