عصبانیت شدید محمد دانشگر به‌علت اخراج از زمین بازی/ مدافع سپاهان هم سکونشین شد +فیلم

محمد دانشگر پس از اخراج از زمین مسابقه مقابل پیکان که باعث ۱۰ نفره‌شدن طلایی‌پوشان شد عصبانی بود و در نیمه‌دوم بازی را از روی نیمکت تماشا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پیکان تهران و سپاهان اصفهان امشب _سه‌شنبه هفتم شهریورماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل بیست‌وسوم و در ورزشگاه دستگردی اکباتان برابر هم قرار گرفته‌اند.

محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دقیقه ۱+۴۵ پس از اشتباه خط‌دفاعی طلایی‌پوشان ناچار شد پشت محوطه‌جریمه روی مهاجم پیکان مرتکب خطا شود و امیر عرب‌براقی نیز وی را با کارت‌قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کرد تا شاگردان مورایس ۱۰ نفره شوند.

محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال سپاهان پس از خطا روی مهاجم پیکان که منجر به اخراج از زمین مسابقه با دریافت کارت‌قرمز مستقیم شد به‌شدت عصبانی سد و فریادهای وی بر سر رضا اسدی به‌علت اشتباهی که می‌توانست به گل دوم خودروسازان تبدیل شود جالب‌توجه بود.

محمد دانشگر پس از اینکه در اواخر نیمه‌اول بازی پیکان و سپاهان از زمین بازی اخراج شد، با شروع نیمه‌دوم و با چهره‌ای ناراحت به سکوها رفت تا بازی طلایی‌پوشان را تماشا کند.

کد خبر 683813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.