مهدی طارمی در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات از پورتو جدا می‌شود؟

مذاکرات بین دو باشگاه پورتو و میلان امروز برای توافق بر سر اختلاف پنج میلیونی درخصوص مهاجم ایرانی پورتو ادامه دارد و مبلغ مدنظر پورتو ادامه خواهد داشت تا انتقال مهدی طارمی به روسونری هرچه زودتر نهایی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیران باشگاه پورتو پرتغال پس از رد اولیه درخواست میلانی‌ها برای انتقال مهدی طارمی، خواهان دریافت ۲۰ میلیون یورو شدند که میلانی‌ها دیگر حاضر نیستند مبلغ را بالاتر ببرند و مدیران باشگاه پورتو تصمیم دارند جلسه‌ای را برگزار کرده و درباره آینده طارمی تصمیم‌گیری نهایی داشته باشند.

همچنین سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد باشگاه میلان بار دیگر در ساعات پایانی نقل‌وانتقالات تلاش خواهد کرد تا مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو را به خدمت بگیرد، اما در نهایت این اتفاق به در بسته خورد.

مدیران باشگاه پورتو در مذاکره اخیرشان با روسونری همچنان خواهان ۳۰ میلیون یورو بابت فروش مهاجم ۳۱ ساله خود شدند به‌همین خاطر باشگاه ایتالیایی از جذب طارمی منصرف شد.

با این وجود، گفته‌ها حکایت از این دارد که تنها مشتری باقی برای طارمی در چند روز آینده تاتنهام انگلیس است که این روزها به دنبال جانشینی مناسب برای هری کین در خط حمله است.

ستاره انگلیسی راهی بایرن مونیخ شد و خط حمله تاتنهام ضربه بزرگی خورد، باشگاه لندنی طارمی را بهترین گزینه برای جانشینی کین می‌داند، اما مبلغ بالای درخواستی از سوی باشگاه پرتغالی این باشگاه انگلیسی را دلسرد کرده است.

ضمن اینکه روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در نسخه امروزش خبر داده که میلان به هیچ وجه حاضر نیست از جذب طارمی کوتاه بیاید و فشاری که او هم به مدیران پورتو آورده باعث شده که آن‌ها هم حاضر شوند از مواضع‌شان عقب‌نشینی کنند و با فروش این بازیکن با مبلغ ۲۰ میلیون یورو موافقت کنند.

باشگاه پورتو با وجود درخواست مهدی طارمی به جدایی از این تیم و رفتن به یکی از تیم‌های بزرگ اروپا همچنان اصرار دارد درآمدزایی زیادی از فروش این بازیکن داشته باشد اما طارمی مشتری‌ای با مبلغ ۳۰ میلیون یورو ندارد.

مذاکرات بین دو باشگاه امروز برای توافق بر سر اختلاف پنج میلیونی پیشنهاد ارائه شده و مبلغ مدنظر پورتو ادامه خواهد داشت تا این انتقال هرچه زودتر نهایی شود.

کد خبر 683785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.