نرم افزار همیار اربعین سازمان حج و زیارت ۱۴۰۲ + دانلود اپلیکیشن و نصب برنامه امور گمشدگان

نرم افزار همیار اربعین برای تسهیل سفر زائران عراق توسط سازمان حج و زیارت تولید شده است.

به گزارش ایمنا، سازمان حج و زیارت برای تسهیل سفر زائران اربعین اقدام به تولید اپلکیشنی کاربردی کرده است که در آن اطلاعات مختلف مورد نیاز زائر، ثبت و پیگیری امور گمشدگان، نمایش نقشه آنلاین و آفلاین، موقعیت موکب‌ها و مراکز درمانی وجود دارد.

این نرم افزار با همراهی سازمان‌ها و ارگان‌های فعال در حوزه اربعین شکل گرفته و ضمن مدیریت عملیات اربعین تلاش می‌کند تا دغدغه‌های زائران را در طول مسیر بر طرف کند.

امور گمشدگان اربعین ۱۴۰۲

یکی از بخش‌های مفید نرم افزار همیار اربعین مربوط به امور گمشدگان است که امکان ثبت افراد گم‌شده و اشیای گم‌شده در آن وجود دارد و بعد ثبت آن و تأیید توسط پایگاه گمشدگان، سایر زائرین امکان کمک‌رسانی در پیدا کردن گمشدگان را دارند.

همیار اربعین

اخبار اربعین ۱۴۰۲

یکی از بخش‌های اپلیکیشن همیار اربعین، اطلاع‌رسانی است؛ با توجه به گرمای هوا و محدودیت‌های احتمالی تردد به علت ازدحام جمعیت، امکان مشاهده لحظه‌ای اخبار، اطلاعیه‌ها، دستورالعمل، راهنمایی‌ها به صورت اخبار فوری و معمولی در این اپلیکیشن فراهم شده است.

نرم افزار همیار اربعین

نقشه عراق و موقعیت اماکن

قابلیت نمایش نقشه به صورت آنلاین و آفلاین، موقعیت موکب‌ها، عمودها، مراکز درمانی، اماکن زیارتی، سرویس‌های بهداشتی، مراکز مهم و مورد نیاز زائرین و مشاهده خدمات موکب‌ها بخش دیگری از قابلیت‌های ارائه شده در بخش اماکن این اپلیکیشن است.

اپلیکیشن همیار اربعین

در این اپلیکیشن علاوه بر امکانات کمک‌رسانی به زائران، فضای بسیار مناسبی برای تعاملات فرهنگی و رسانه‌ای در نظر گرفته شده، همچنین مسابقه‌ای معنوی با عنوان ثبت لحظه‌ها هم تدارک دیده شده است و کاربران می‌توانند با گرفتن یک عکس، ضمن ثبت یک لحظه ناب، آن را با زائران عضو در اپلیکیشن به اشتراک بگذارند.

دانلود همیار اربعین

دارندگان گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید

دارندگان گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل IOS

کد خبر 683771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صحرائی IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 0
    با سلام متاسفانه نصب نمیشه و میگه این برنامه در دسترس نیست گوشی من جدیده قدیمی نیست