مبلمان و زیبایی شهری نیاز به دمیدن روح جدیدی دارد

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مبلمان و زیبایی شهری نیاز به دمیدن روح جدیدی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی بهرام با تاکید بر اهمیت دادن به برنامه‌ریزی جهت نیل به اهداف در شهرداری ارومیه اظهار کرد: بر لزوم برنامه‌ریزی و هم‌چنین بر پایبندی به برنامه مصوب جهت پیشبرد امور تاکید داریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: باید برنامه‌های کوتاه مدت همانند بودجه سالیانه یا برنامه‌های میان مدت و نیز چشم‌انداز برای شهر ارومیه تعریف شود.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: با تاکید بر اینکه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری با پنج سازمان زیرمجموعه خود باعث شده است که کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست به پرمشغله‌ترین کمیسیون شورای اسلامی شهر ارومیه تبدیل شود، دور شدن از نظم و نیمه‌کاره رها شدن برخی پروژه‌ها را دو عامل اصلی مشکلات دانست.

بهرام تصریح کرد: مبلمان شهری و زیبایی شهری نیاز به دمیدن روح جدیدی دارد.

وی ادامه داد: مبلمان شهری و زیبایی بصری فعلی در شأن مردم ارومیه نیست و گاهاً تکرار پذیر و خسته‌کننده شده است.

بهرام با اشاره به اینکه متأسفانه هیچ بهایی برای تحقیق‌ها و پژوهش‌ها داده نمی‌شود، تاکید کرد: شهرداری ارومیه، برنامه‌ریزی و اقدام لازم را جهت اجرای پروژه‌های منظم، ساخت پارک‌های مدرن و نیز کاشت درختان مقاوم به کم‌آبی در جهت توسعه فضای سبز را در چهارچوب بودجه انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: با ایجاد دکه یا غرفه‌های جدید یا جابه‌جایی غرفه‌ها و دکه‌ها، از معاونت خدمات شهری و سازمان میادین می‌خواهیم رعایت قوانین و شیوه نامه‌های مربوطه ذیل مصوبه شورا را سرلوحه کارشان قرار دهند.

بهرام با اعلام نارضایتی از ساماندهی نشدن مشاغل مزاحم و ساماندهی وانت بارها خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل نیمه‌کاره بودن محل‌های پیش‌بینی شده برای ساماندهی وانت بارها شاهد تغییر مکان آنها از بزرگراه خاتم الانبیا (ص) به خیابان‌های داخل شهر یا جاده‌های خروجی شهر ارومیه هستیم که اغلب باعث ترافیک شده و سیما و منظر شهری را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهند.

کد خبر 683757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.