کشف تریاک از معده ۲ قاچاقچی

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک از کشف یک کیلو و ۵۵۰ گرم مواد مخدر بلعیده شده توسط قاچاقچیان مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ سیدرضا علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و با انجام اقدامات تخصصی مشخص شد محموله‌ای از مواد افیونی توسط قاچاقچیان در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان در حال جابه‌جایی است که بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محور اعلامی اعزام و با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند یک دستگاه خودرو سمند متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک تصریح کرد: مأموران پلیس در بررسی‌های انجام شده یک کیلو و ۵۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که توسط دو سرنشین خودرو به روش بلعیدن در حال انتقال آن بودند را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص حمل و توزیع مواد مخدر مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 683719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.