۷۵۰ موکب صلواتی در تهران، میزبان جاماندگان اربعین

استاندار تهران گفت: ۷۵۰ موکب و ایستگاه صلواتی در روز اربعین از میدان امام حسین(ع) تهران تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری مستقر می‌شوند و از جاماندگان پیاده‌روی اربعین پذیرایی می‌کنند.

به گزارش ایمنا، علیرضا فخاری، با اشاره به اقدامات ستاد اربعین استان تهران اظهار کرد: ستاد اربعین استان تهران علاوه بر خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مسیر نجف به کربلا، برای برگزاری پیاده‌روی باشکوه اربعین حسینی (ع) در تهران برنامه‌ریزی کرده است.

وی گفت: همانند سال‌های گذشته، پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) در تهران، صبح روز اربعین از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری با حضور زائران و عاشقان اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

استاندار تهران ادامه داد: شهرداری تهران و فرمانداری‌های تهران و ری از کلیه ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌رسانی به زائران در مسیر پیاده‌روی استفاده خواهند کرد و برای این منظور تمهیدات لازم برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی و سایر خدمات اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه امسال حضور بیش از چهار میلیون نفر در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران پیش‌بینی می‌شود، افزود: با مشارکت سازمان‌های مختلف از جمله فراجا، تمهیدات امنیتی و ایمنی و پشتیبانی‌های لازم انجام می‌شود.

فخاری تصریح کرد: تاکنون بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ موکب برای خدمات‌رسانی در مسیر میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اعلام آمادگی کرده‌اند که از این تعداد حدود ۷۵۰ موکب و ایستگاه صلواتی مورد تأیید قرار گرفته است و در روز اربعین در مسیر پیاده‌روی مستقر خواهند شد.

وی در رابطه با تأمین زیرساخت‌ها در شهرستان ری خاطرنشان کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده در جلسات ستاد هماهنگی، شرکت واحد و سایر وسایل نقلیه شهرداری تهران برای حمل‌ونقل زائران اقدام خواهند کرد.

کد خبر 683706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.