۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
قصه‌هایی با اسم خدا

کتاب «اسم‌های شکلاتی» دربردارنده قصه‌هایی برای اسم‌های خداوند است که از سوی «به‌نشر» (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شده و به جمع کتاب‌های کودک پیوسته است.

به گزارش ایمنا، کتاب «اسم‌های شکلاتی» دربردانده قصه‌هایی برای اسم‌های خداوند است که از سوی «به‌نشر» (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شده و به جمع کتاب‌های کودک پیوسته است. این کتاب قصه‌هایی درباره اسم‌های خداوند برگرفته آیات ۲۲ تا ۲۴ سوره مبارکه حشر است که به قلم فائضه غفارحدادی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده است.

قصه‌های شیرین و خواندنی این کتاب ماجرای خواهر و برادری به نام حامد و حانیه است که برای اولین‌بار با معانی اسم‌های خداوند مهربان مثل: ملک، القدوس، سلام، مؤمن، مهیمن، عزیز، جبار، مصور، حکیم، متکبر آشنا می‌شوند.

فرق حامد و توردون، عموهای دوقلو، شاه بی‌خاصیت شطرنج، من هم سلام، ذکر جادویی و جوجه‌های خنگ، فامیلی دوپهلو، عزیز عزیز، پرهام همه‌چیزتمام مغرور، پوشک بوق‌دار، مثل مامان یا مثل حانیه، عناوین فصل‌های این کتاب است.

«اسم‌های شکلاتی» با تصویرگری اعظم واضحی‌مقدم در قالب کتاب‌های پروانه ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در ۵۶ صفحه، قطع وزیری کوتاه در دو هزار شمارگان با قیمت ۶۵ هزار تومان توسط انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است.

در پشت جلد کتاب «اسم‌های شکلاتی» می‌خوانیم:

«شاه باید قدرت داشته باشد، از هر طرف که خواست، برود و هر که را خواست، بزند. شاه است دیگر؛ دلش می‌خواهد اصلاً بپرد، همه سربازها را اخراج کند، توی صورت وزیر رنگ مخالفش بایستد و بگوید: «امروز دلم نمی‌خواهد کیش بشوم! هر کاری می‌خواهی، بکن.» مات هم که نشود هیچ‌وقت، شاهی که مات بشود، به درد جرز لای دیوار می‌خورد!»

منبع: فارس

کد خبر 683654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.