ساماندهی فاز سوم بهشت فاطمه(س) شهر قزوین

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: کف‌سازی پنج قطعه در فاز سوم بهشت فاطمه(س) با اعتبار حدود ۱۰ میلیارد ریال در مساحت سه هزار مترمربع با مصالح سنگ و موزائیک در دست اجرا است.

مجتبی جانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ایمن‌سازی سرعتکاه‌های بلوار مدافعان حرم توسط سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: در راستای ایمن‌سازی معابر سطح شهر و به منظور تسهیل عبور و مرور شهروندان و آشکارسازی سرعتکاه‌ها با هدف بهبود دید کاربران ترافیکی، تمام سرعتکاه‌های بلوار مدافعان حرم، حدفاصل میدان قلم تا ورودی بوستان باراجین رنگ‌آمیزی و ساماندهی شد.

وی از تخریب بنای ساختمانی بدون مجوز در منطقه چهار شهر قزوین خبر داد و افزود: بر اساس ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر تخریب بناهای بدون اخذ مجوز از شهرداری، یک بنای ساختمان در منطقه لالوآباد با دستور دادستان تخریب شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از آغاز اصلاح هندسی و ایمن‌سازی تقاطع خیابان قیام و آیت‌الله رفیعی شهر قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: با هدف ایمن‌سازی و انتظام‌بخشی به حرکات گردشی در تقاطع خیابان قیام و آیت‌الله رفیعی شهر قزوین، ایجاد میدانچه ترافیکی و تفکیک حرکات رفت و برگشت با استفاده از تجهیزات ترافیکی در حال انجام است.

جانی اضافه کرد: ایمن‌سازی تقاطع یاد شده به منظور رفاه حال شهروندان و ارتقای ایمنی تردد به سرعت و بدون وقفه در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: اجرای عملیات اصلاح هندسی سه‌راه اکبرآباد در ناحیه شهری عظیمیه به منظور تردد آسان خودروها و جلوگیری از بروز تصادفات در دستور کار شهرداری قرار دارد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: عملیات ترمیم و مرمت آسفالت معابرِ اصلی و فرعی محله کوثر، میدان هجرت، خیابان حمزه، پارس جنوبی و محلات مینودر در منطقه سه شهرداری با هدف تسهیل در تردد شهروندان انجام شد.

جانی از کف‌سازی پنج قطعه در فاز سوم بهشت فاطمه (س) خبر داد و گفت: پروژه محوطه‌سازی قطعات ۸۹، ۹۰، ۹۳، ۹۰ و ۸۹ با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان در حال اجرا است.

جانی افزود: این پروژه در فاز سوم بهشت فاطمه (س) با اعتبار حدود ۱۰ میلیارد ریال به مساحت سه هزار مترمربع با مصالح سنگ و موزائیک در دست اجرا است.

کد خبر 683653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.