احداث فضاهای ورزشی در مناطق کم‌برخوردار منطقه ۶ اصفهان

رئیس اداره عمران منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث فضاهای ورزشی در مناطق کم‌برخوردار این منطقه در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در مجموعه تخت فولاد، ورزشگاه «بابا فولاد» طراحی و در حال اجرا است که به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

ناصر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به سیاست‌های شهرداری در دوره جدید اظهار کرد: در دوره ششم مدیریت شهری اصفهان، احداث فضاهای ورزشی در مناطق، به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در مجموعه تخت فولاد، ورزشگاه بابا فولاد طراحی و اجرا شده است، افزود: این ورزشگاه در حال بهره‌برداری است و شهروندان محل و مناطق دیگر می‌توانند از این فضای مناسب و با امکانات خوب، استفاده کنند.

رئیس اداره عمران منطقه شش شهرداری اصفهان تصریح کرد: ورزشگاه بابا فولاد با مساحت ۳۵۰۰ مترمربع با امکاناتی نظیر زمین‌های بسکتبال، فوتسال، چمن و فضاهای دیگر حدود شش ماه پیش آماده شده و در اختیار شهروندان قرارگرفته است.

وی با اشاره به اینکه نبود ورزشگاه در منطقه شش شهرداری اصفهان، شهروندان را مجبور می‌کرد تا مسافت زیادی برای ورزش کردن طی کنند، گفت: اهالی این منطقه از احداث این ورزشگاه بسیار راضی هستند؛ بعضی از مشکلات جزئی ورزشگاه رفع شده است و مابقی نیز به‌زودی رفع خواهد شد.

کد خبر 683637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.