۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
وزیر صمت وارد اصفهان شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت به مناسب هفته دولت برای افتتاح چند واحد تولیدی، بازدید از چند واحد صنعتی و شرکت در ستاد تسهیل لحظاتی پیش وارد اصفهان شد.

به گزارش ایمنا، عباس علی‌آبادی لحظاتی پیش وارد اصفهان شد. افتتاح چند واحد تولیدی، بازدید از چند واحد صنعتی و شرکت در جلسه ستاد تسهیل با حضور جمعی از منتخبان فعال در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از جمله برنامه‌های وزیر صمت در ششمین روز هفته دولت و در سفر یک‌روزه به استان اصفهان است.

امیرحسین کمیلی، مدیرکل صمت استان اصفهان در همین خصوص اظهار کرد: وزیر صمت ضمن بازدید از گروه صنعتی انتخاب، به عنوان بزرگترین واحد تولید لوازم خانگی کشور، از خطوط تولید و پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت بازدید و روند اجرایی آن‌ها را بررسی خواهد کرد.

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی دو طرح صنعتی به همراه افتتاح سه واحد تولیدی و صنعتی در این ایام با حضور مسئولان کشوری و مدیران استان صورت می‌گیرد که با بهره‌برداری از آنها برای ۱۵۲۵ نفر شغل مستقیم ایجاد خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: آغاز عملیات اجرایی یک واحد صنعتی در شاهین‌شهر و میمه با سرمایه ۲۳ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۹۵۱ نفر، آغاز عملیات احداث یک واحد صنعتی در اردستان با سرمایه ۲۷ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر و بهره‌برداری از یک واحد صنعتی در کوهپایه (سگزی) با سرمایه چهار هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۶۴ نفر، افتتاح یک طرح صنعتی در بُرخوار (کمشچه) با سرمایه ۱۲ هزار میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۲۰۰ نفر و بهره‌برداری از یک طرح صنعتی دیگر در بُرخوار با سرمایه ۲۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۱۹۰ نفر از جمله این طرح‌ها است.

کد خبر 683587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.