سوخت‌گیری روزانه ۱۵ هزار خودرو در ۸ جایگاه  CNG سطح شهر قزوین

شهردار قزوین گفت: سازمان تاکسیرانی دارای هشت جایگاه CNG در سطح شهر است که روزانه حدود ۱۵ هزار خودرو در این جایگاه‌ها سوخت‌گیری می‌کنند.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه گواهی استاندارد جایگاه CNG معلم در سال جاری دریافت شد، اظهار کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی جایگاه‌های CNG سازمان تاکسیرانی، گواهی استاندارد جایگاه معلم پس از رفع آیتم‌های ۱۶ گانه فوق بحرانی اداره استاندارد دریافت شد.

وی افزود: این اقدام پس از بازدید بازرسان سازمان ملی استاندارد از جایگاه CNG معلم و دریافت گزارش این بازرسان انجام و نسبت به رفع ایرادات نازل‌ها، دیسپنسرها، شلنگ‌ها، سیستم ایمنی و نشتی‌های جزئی این جایگاه اقدام شد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی دارای هشت جایگاه CNG در سطح شهر است و روزانه حدود ۱۵ هزار خودرو در این جایگاه‌ها سوخت‌گیری می‌کند.

صباغی از اختصاص فضای پارک خودرو به معلولان در سطح شهر قزوین خبر داد و تصریح کرد: به منظور مناسب‌سازی معابر برای افراد دارای معلولیت، طی ماه‌های اخیر جای پارک خودرو در نقاط مختلف شهر جانمایی و در این راستا اقداماتی همچون علائم‌گذاری و نصب تابلوی جای پارک ویژه افراد معلول انجام شده است.

وی اضافه کرد: علائم‌گذاری و ایجاد فضای پارک ویژه معلولان در محدوده ایستگاه راه‌آهن قزوین انجام شد.

شهردار قزوین اضافه کرد: این مهم براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته در راستای تسهیل تردد و مناسب‌سازی معابر برای خدمات‌رسانی شایسته و بهینه به معلولان با اولویت معابر پرتردد و نزدیک‌ترین فضای پارک خودرو به مکان‌های پرتردد در سطح شهر، انجام شد.

صباغی گفت: با توجه به خاکی بودن معبر فرعی پشت ناحیه امامزاده حسین (ع)، اجرای روکش آسفالت دستی این معبر به مساحت ۵۰۰ مترمربع به منظور تسهیل در عبور و مرور و هدایت آب‌های سطحی از سوی واحد عمرانی منطقه یک به سازمان عمران شهرداری واگذار شده که در حال اجرا است.

کد خبر 683573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.