نوسازی تاسیسات چاه آب خام فضای سبز قزوین / تداوم قطع سرشاخه‌های خشک درختان شهر

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین از تعویض و نوسازی الکتروپمپ و تاسیسات فرسوده و مستهلک چاه آب خام با هدف بهبود کارایی ایستگاه پمپاژ چاه خبر داد.

محمدصالح صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از تعویض و نوسازی الکتروپمپ و تأسیسات فرسوده و مستهلک چاه آب خام واقع در خیابان سلامگاه خبر داد و اظهار کرد: این پروژه به منظور بهبود عملکرد و کارایی ایستگاه پمپاژ چاه آب و ارائه خدمات مستمر آبرسانی به فضای سبز در کمترین زمان ممکن اجرا شده است.

وی افزود: در اجرای این پروژه پس از خارج کردن الکتروپمپ و تأسیسات قدیمی چاه و نصب تأسیسات و الکتروپمپ جدید با یک وقفه یک‌روزه، این سیستم مجدد بر مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در ادامه طرح ساماندهی و بازپیرایی روشنایی بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری و افزایش ضریب نوری، سرچراغی‌های جدید در پارکینگ بوستان الغدیر نصب شد.

صالحی ادامه داد: این عملیات در راستای افزایش روشنایی و امنیت محوطه پارکینگ خودروهای شهروندان انجام شده است.

وی از ادامه عملیات قطع سرشاخه‌های خشک درختان سطح شهر قزوین خبر داد و تصریح کرد: خشکه‌گیری سرشاخه‌های خشک درختان به منظور رفع خطر، پیشگیری و کاهش بروز خطرات احتمالی ناشی از شکسته شدن آن‌ها هنگام وزش بادهای شدید، حذف شاخه‌های بیمار، زیباسازی منظر شهر و آراستگی درختان معابر سلامگاه، نواب جنوبی و بلوار جمهوری اسلامی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: در راستای ایمن‌سازی تردد شهروندان و به منظور آشکارسازی قوس زیرگذر پل قدس واقع در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) به میدان قدس، تابلوها و علائم ترافیکی نصب و ساماندهی شد.

کد خبر 683572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.