مهرداد محمدی در تاریخ استقلال جاودانه شد

مهرداد محمدی هزارمین گل تیم فوتبال استقلال تهران در تاریخ لیگ برتر را مقابل استقلال خوزستان به‌ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته چهارم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج‌فارس امروز _دوشنبه، ششم شهریورماه_ پیگیری شد و تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان استقلال خوزستان بود و یک بر صفر از سد این تیم گذشت.

تک‌گل این بازی را مهرداد محمدی در دقیقه ۵۱ به ثمر رساند که این گل هزارمین گل استقلالی‌ها در تاریخ لیگ برتر به شمار می‌رود و آبی‌ها موفق شدند به‌عنوان تنها تیم در ادوار لیگ برتر به این رکورد برسند.

اولین گل استقلال در تاریخ لیگ برتر را علی موسوی در تاریخ سیزدهم آبان ۱۳۸۰ به ثمر رساند و امروز مهرداد محمدی موفق شد هزارمین گل استقلال را به ثمر برساند تا آبی‌ها اولین باشگاه هزارگل لیگ برتر لقب بگیرند.

استقلال از دیدار مقابل برق شیراز تا استقلال خوزستان به مدت ۲۱ سال و ۹ ماه و ۲۴ روز و در بیست و سومین فصل حضور در لیگ برتر، در هفته چهارم موفق به ثبت رکورد شد.

هجومی‌ترین تیم لیگ ایران در ۲۳ دوره لیگ موفق شد هزار گل به ثمر برساند، لیگ هشتم با ۷۰ گل، پرگل‌ترین فصل برای استقلال بود و لیگ دوم با ۳۲ گل، کم‌گل‌ترین فصل استقلال بود و در نهایت مهرداد محمدی هم توانست نام خود را در تاریخ این باشگاه جاودانه کرده و علاوه‌بر آن، استقلال هم در تاریخ لیگ برتر رکوردشکنی کرد.

کد خبر 683556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.