اشتباهات داوری بازیکنان ما را عصبانی کرد / با شایستگی در بالای جدول قرار گرفته‌ایم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: اشتباهات داوری در جریان بازی تیم ما را عصبانی کرد اما از عملکرد شاگردانم رضایت دارم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کشاورز پس از برتری شش بر یک تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مقابل مقاومت البرز در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم، اما داوری در لحظاتی از بازی با اشتباهاتی که داشت مقداری کار را برای تیم ما سخت کرد. بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و به نظرم تیم داوری با اشتباهات خود در این مسابقه کار را مقداری برای ما سخت کرد و می‌توانست روی نتیجه تأثیر بگذارد.

وی در ادامه افزود: اشتباهات متعدد و تأثیرگذار داوری باعث تغییر روند مسابقه شد و بازیکنان ما را عصبی کرد، اما باید از بازیکنانم و هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر ویژه داشته باشم. از نتایج و عملکرد بازیکنانم راضی هستم و با وجود جوانگرایی که داشتیم، با شایستگی در بالای جدول هستیم. زمانی که پنج خطای تیمی ما انجام شد، سعی کردیم با بازی پنج نفره نبض بازی را در اختیار بگیریم و خطای کمتری بدهیم، در ادامه هم خوشحالم که با سیستم پاورپلی به گل ششم هم رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پایان در واکنش به پرسش خبرنگار ایمنا مبنی‌بر اینکه آیا توصیه‌ای به کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای باکیفیت‌تر شدن قضاوت داوران در بازی‌های لیگ برتر دارید؟ گفت: بنده برای همه داوران احترام زیادی قائل هستم، اما باید در مسابقات تصمیمات بهتری بگیرند و فقط انتظار داریم به گونه‌ای قضاوت کنند که حقی از تیمی ضایع نشود.

کد خبر 683526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.