فرصت مغتنم هفته دولت برای ارتباط مستقیم با مردم

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: هفته دولت فرصت خوب و مغتنمی برای ارتباط مستقیم با مردم و شنیدن مطالبات و انتقادات آنان است.

محسن محرری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یادبود شهدای دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای تبیین عملکرد نظام مهندسی جمهوری اسلامی است که در این عرصه یکی از موفق‌ترین دستگاه‌ها در خدمت به مردم مدیریت شهری است.

وی افزود: باید از ظرفیت این هفته استفاده کرده و فرصت را برای بازگو کردن خدماتی که به مردم شریف قم انجام شده مغتنم بدانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت تبیین خدمات انجام شده برای مردم اظهار کرد: این کار در راستای امیدآفرینی و تقویت روحیه اعتماد نسبت به نظام اسلامی در مردم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات خوبی که در گذشته شروع و این ایام تقویت شد، گفت و گوهای مستقیم با مردم با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و مشارکت استانداری قم بود.

محرری با بیان اینکه برای این منظور هر شب دو مسجد انتخاب شده و شهروندان در قالب این دیدارها به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازند گفت: حضور مسئولین استانی و شهری کنار هم و گفت و گوی مستقیم با مردم کار بسیار زیبایی بود.

وی با اشاره به حضور اعضای شورای اسلامی شهر قم در این مراسم ادامه داد: بخشی از کار امیدآفرینی ایجاد و حفظ همین نوع ارتباط با مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: اطلاع از مشکلات و ایرادات مدیریت شهری از مسائل مهمی است که می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های شورای اسلامی شهر اثرگذار باشد.

وی افزود: در مناسبت‌های مختلف ارتباط شورای اسلامی شهر با مردم باید حفظ شود و بهترین بستر برای این کار نیز مساجد است.

محرری برگزاری مراسم افتتاح پروژه را نیز کاری در راستای ایجاد روحیه و انگیزه در جامعه دانست و گفت: آشنایی با اقداماتی که در سطح شهر انجام می‌پذیرد می‌تواند اثرات بسیار ارزنده‌ای در ارتقای مشارکت مردمی داشته باشد.

کد خبر 683509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.