سفر لنج‌های استان بوشهر به خلیج فارس تسهیل شود

استاندار بوشهر از رئیس‌جمهور خواست تا دستورات لازم برای تسهیل سفر لنج‌های استان بوشهر به خلیج فارس صادر شود تا گشایشی در زندگی مردم غیور و مرزنشین این خطه از کشور ایجاد شود.

به گزارش ایمنا، احمد محمدی‌زاده امروز دوشنبه _ششم شهریورماه_ در آئین افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی اظهار کرد: امروز دو سال از دولت سیزدهم می‌گذرد و با تدابیر رئیس‌جمهور و حمایت ملت عزیزمان طلیعه پیروزی بر دشمن آشکار شده است.

وی افزود: تمام شاخص‌های اقتصادی مانند ایجاد اشتغال، جذب سرمایه گذاری، کاهش نرخ تورم، رشد اقتصادی، نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در مسیر پیشرفت و توسعه است که نشان از کارآمدی دولت در این شاخص مهم است.

استاندار بوشهر ضمن درخواست از رئیس‌جمهور برای صدور دستوری که سفر لنج‌های استان به حوزه خلیج فارس تسریع شود تا موجب گشایش در زندگی مردم غیور و مرزنشین شود، تصریح کرد: طی دو سال گذشته شاهد توسعه و پیشرفت استان بوشهر در تمام شاخص‌های اقتصادی هستیم و در همه حوزه‌های زیرساختی مانند آب، مسکن، راه و درمان کارهای خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از مصوبات دو سفر دولت سیزدهم به استان، اتمام و در مسیر اجرا قرار گرفته که مهم‌ترین آن راه‌آهن شیراز، بوشهر عسلویه است.

محمدی‌زاده توضیح داد: انتظار می‌رود با توجه به تهاتر نفت برای تسریع در اجرای طرح راه‌آهن شیراز- بوشهر- عسلویه که با ابلاغ وزیر نفت در حال انجام است، اهتمام ویژه‌ای انجام شود.

کد خبر 683489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.