چطور خبرنگار جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان شویم؟+ جزئیات ثبت‌نام

خبرنگاران کودک و نوجوان برای حضور در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان باید چند مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فراخوان جذب و آموزش خبرنگاران کودک و نوجوان در رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال ویژه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان منتشر شد؛ این خبرنگاران علاوه بر مشارکت در پوشش رویدادها و اخبار جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان که از دهم الی پانزدهم مهرماه برگزار می‌شود، در ادامه مسیر تازه‌ای برای زندگی خود پیدا می‌کنند و به سمت رسانه گرایش می‌یابند.

علاقه‌مندان برای حضور در این عرصه می‌توانند با ورود به لینک b2n.ir/icffjournalists مشخصات خود را ثبت کرده و در ادامه منتظر روز آزمون باشند تا در نهایت بعد از آزمون، افراد برتر انتخاب و وارد فرآیندهای آموزشی جشنواره شوند؛ طی این فرایند، در روزهای باقی مانده تا جشنواره، کارگاه‌های مختلف آموزشی در حوزه رسانه و سینما به صورت رایگان برای این منتخبین برگزار می‌شود.

سوالات آزمون نیز از داخل یک جزوه خواهد بود که بعد از پایان مهلت ثبت‌نام‌ها، برای داوطلبان ارسال می‌شود و زمان و مکان دقیق آزمون نیز به همه ثبت‌نام‌کنندگان اعلام خواهد شد.

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به حضور در این بخش جشنواره می‌توانند تا پایان وقت اداری ۱۵ شهریور برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان مراجعه کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸-۰۳۱۳۵۵۴۴۰۹۶ تماس بگیرند.

چطور خبرنگار جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان شویم؟+ جزئیات ثبت‌نام

کد خبر 683483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.