گیتی‌پسندی‌ها ۲ مهره جدید خریدند / تمدید قرارداد یک هندبالیست با گیتیزن‌ها

امید سرپوشی و امین فرهادی با قراردادی رسمی به تیم هندبال گیتی‌پسند پیوستند و ساسان صادقی هم قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش ایمنا، در ادامه فعالیت نقل‌وانتقالاتی تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان برای حضور موفق در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، گیتیزن‌ها با سه بازیکن برای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ قرارداد امضا کردند.

امید سرپوشی، سنگربان تیم ملی هندبال با حضور در دفتر باشگاه گیتی‌پسند و مذاکره با مدیران این مجموعه به تیم هندبال گیتی‌پسند پیوست. سرپوشی سابقه حضور در تیم‌های مس کرمان، نیروی‌زمینی تهران، فراز دهدشت، همچنین تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران را دارد.

همچنین امین فرهادی بازیکن ملی‌پوش هندبال کشورمان با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران مجموعه به تیم هندبال گیتی‌پسند پیوست. فرهادی سابقه حضور در تیم‌های ملی هندبال نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، همچنین سابقه بازی در تیم‌های زغال‌سنگ طبس، ذوب‌آهن اصفهان، پرسپولیس بهبهان و پتروشیمی مارون را در کارنامه دارد.

در سومین فعالیت نقل‌وانتقالاتی تیم هندبال گیتی‌پسند، ساسان صادقی، بازیکن فصل گذشته گیتیزن‌ها پس از توافق برای تمدید قرارداد، یک فصل دیگر در جمع شاگردان کیوان صادقی ماندگار شد. این بازیکن جوان اصفهانی سال گذشته نمایش تأثیرگذاری ارائه کرد و در شرایطی در گیتی‌پسند ماند که برای نیروی‌زمینی تهران، سپاهان، ذوب‌آهن و پرواز هوانیروز اصفهان نیز بازی و پیراهن تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را هم بر تن کرده است.

کد خبر 683451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.