اتمام حفاری تونل غربی خط دو متروی تبریز تا صد روز آینده

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ریلی گفت: با بررسی‌های میدانی از حفاری تونل غربی خط ۲ حد فاصل قراملک تا میدان دانشسرا تا صد روز آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایمنا و به نقل پایگاه خبری شهرداری تبریز، یعقوب وحیدکیا امروز- دوشنبه ششم شهریورماه- در حاشیه بازدید میدانی از حفاری تونل غربی خط ۲ در حد فاصل قراملک تا میدان دانشسرا اظهار کرد: در بررسی‌های میدانی از حفاری تونل غربی خط ۲ حد فاصل قراملک تا میدان دانشسرا تا صد روز آینده به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه موقعیت فعلی دستگاه حفار تونل غربی در جوار پاساژ امت واقع در سه راه امین قرار دارد، تصریح کرد: اکیپ‌های اجرایی با فعالیت شبانه روزی و سه شیفته با توجه به اهمیت و حساسیت ویژه حفاری زیربافت فرسوده در تأمین ایمنی کامل به صورت مستمر به فعالیت مشغول هستند و از لحاظ تأمین مواد و مصالح مورد نیاز نیز با برنامه‌ریزی‌های منظم و برگزاری جلسات مستمر کارگاهی تمامی مشکلات مرتفع شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی افزود: سازمان با اهتمام ویژه به این پروژه در تلاش است تا در صد روز آینده، حفاری تونل غربی در متراژ ۱۰ کیلومتر در اواسط آذرماه سال جاری به اتمام برساند و دستگاه TBM در زمان مقرر از ایستگاه ۸ خط دو واقع در مقابل فرمانداری خارج شود.

وحیدکیا ضمن قدردانی از همکاری‌های همه جانبه دادستان تبریز در فرآیند تسهیل امور و نیز از همراهی و همکاری هیئت امنا و مالک پاساژ امت در تعطیلی دو روزه برای ایمن‌سازی کامل محدوده و اقدامات مناسب پیمانکار پروژه، خاطرنشان کرد: مجموعه سازمان حمل و نقل ریلی برای پیشبرد اهداف پروژه به همکاری همه جانبه تمامی ارگان‌ها و مردم نیازمند است.


کد خبر 683424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.