سرباند سارقان مسلح طلافروشی‌ها در اصفهان دستگیر شد / قتل و سرقت بیش از ۱۵ کیلوگرم طلا

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سرباند اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها که در دو استان کشور اقدام به قتل و سرقت مسلحانه بیش از ۱۵ کیلوگرم طلا کرده بود، دستگیر شد.

سردار حمید علینقیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی و رصد هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد سرباند اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها و هم‌دست او که در دو استان کشور اقدام به قتل و سرقت مسلحانه طلاجات کرده بودند، در حال برنامه‌ریزی برای سرقت مسلحانه دیگری در یکی از شهرستان‌های استان هستند و مخفی شده‌اند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد سرباند اصلی سارقان در سال ۹۷ حدود ۱۱ کیلوگرم طلا را در دو سرقت مسلحانه در استان خوزستان سرقت کرده و منجر به قتل طلافروش شده بود، همچنین در یک سرقت مسلحانه دیگر در استان قم در سال ۱۴۰۰ حدود چهار و نیم کیلو طلا را سرقت کرده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه داشت و سرانجام محل اختفای سرباند اصلی و دیگر هم‌دست او در یکی از محلات شهرستان فلاورجان شناسایی شد و تحت کنترل نامحسوس و رصد مستمر اطلاعاتی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در نهایت متهم اصلی و هم‌دست او که در حال برنامه‌ریزی برای یک سرقت مسلحانه دیگری بودند قبل از هر گونه اقدامی در مخفیگاه خود در یک عملیات ضربتی و پیچیده پلیسی دستگیر شدند، با توجه به دستگیری سرباند اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

کد خبر 683326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.