بودجه ۱۶ میلیارد تومانی برای آسفالت و لکه‌گیری معابر منطقه ۳ اصفهان

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت و لکه‌گیری معابر منطقه سه اختصاص یافته است.

محمدباقر کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه منطقه سه با هیچکدام از مناطق دیگر قابل قیاس نیست، اظهار کرد: در این منطقه تردد بسیار زیاد و اختلاف جمعیت بین شب و روز زیاد است، علاوه بر این بافت فرسوده و هسته اصلی شهر در این منطقه متمرکز شده است.

وی افزود: شهرداری منطقه سه در سال جاری ۱۶ میلیارد تومان ردیف بودجه برای آسفالت و لکه‌گیری در نظر گرفته است که لکه‌گیری خیابان فرشادی و روکش آسفالت معابر آن، خیابان نشاط، خیابان بزرگمهر حدفاصل نورباران تا چهارراه نیاصرم، خیابان عبدالرزاق، خیابان ولی عصر (عج) حد فاصل میدان احمد آباد و میدان امام (ره)، خیابان استانداری، خیابان احمدآباد، خیابان شریف واقفی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: حفاری‌هایی که از سوی ادارات آب، برق، گاز و مخابرات داخل شهر انجام می‌شود، یکی از مشکلات گریبان‌گیر تمام مناطق شهرداری است که به دلیل انجام نشدن ترمیم اصولی، خسارت مالی و جانی زیادی به همراه دارد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه شهرداری هیچ ردیف بودجه‌ای برای جبران این خسارت‌ها پیش‌بینی نکرده است، اما حدود ۸۰ درصد از این معضل را برای سهولت رفت و آمد شهروندان حل می‌کند.

کلاهدوزان خاطرنشان کرد: شهرداری پروژه حفاری به‌صورت جداگانه ندارد اما ادارات مختلف برای توسعه و کشیدن انشعابات و مرمت ترکیدگی لوله‌ها حفاری انجام می‌دهند، نمونه بارز آن چهارراه فلسطین است که در نهایت موجب فرونشست شد، موارد مشابه در منطقه سه بسیار زیاد است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: روزانه گزارش‌های زیادی در مورد حفاری و درخواست ترمیم معابر در سامانه ۱۳۷ ثبت می‌شود و این منطقه نیز به‌صورت هفتگی با ادارات مرتبط برای رفع این نواقص مکاتبه انجام می‌دهد که برخی از آن‌ها ترتیب اثر داده نمی‌شود.

وی با اشاره به پنج ایستگاه متروی در حال ساخت در محدوده منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: حفاری‌های زیادی که در محیط پیرامونی این ایستگاه‌ها انجام می‌شود موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است، از این رو منطقه سه شهرداری در تلاش است با تعامل با شرکت پیمانکار این مشکلات را به حداقل برساند.

کد خبر 683318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.