فضاسازی‌های ویژه اربعین در اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: نصب تصاویر مزین به عکس شهدا و ریسه‌های عرضی و فضاسازی مسیرهای پیاده‌روی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حدفاصل پل بزرگمهر تا گلستان شهدا از جمله اقدامات این سازمان ویژه اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شهرداری اصفهان همواره در مناسبت‌های مختلف، شهر را متناسب با ایام فضاسازی کرده است، اظهار کرد: اربعین به‌نوعی تجدید پیمان با اهداف امام حسین (ع) و تاسی از قیام و حماسه آن امام همام است.

وی افزود: نصب تصاویر مزین به عکس شهدا و ریسه‌های عرضی و فضاسازی مسیرهای پیاده‌روی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حدفاصل پل بزرگمهر تا گلستان شهدا از جمله اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان برای این ایام است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به نزدیکی ایام اربعین، در فضاسازی شهری، آذین‌بندی به‌وسیله سازه‌های پرچم به تعداد دو هزار مورد، توسط شهرداری مناطق روی سازه‌های پایه پرچم‌های سامورایی نصب می‌شود.

فضاسازی‌های ویژه اربعین در اصفهان

وی با بیان اینکه شماره‌گذاری‌هایی با عنوان «همه جا کربلاست» در مسیر رینگ سوم و پایه‌های نزدیک چهارراه‌ها نصب خواهد شد، تصریح کرد: در محور ویژه پیاده‌روی اربعین حدفاصل پل بزرگمهر تا گلستان شهدا، المان‌های اشک روی پایه‌های روشنایی داخل مسیر تا فلکه فیض و میدان آزادی به تعداد زیاد نصب می‌شود.

قنادنیا اظهار کرد: با توجه به تصمیم‌هایی که در ستاد آذین‌بندی گرفته شده است و اقدامات واحد روابط‌عمومی که تصاویری را روی ابزار تک‌پایه‌ و استرابوردها کار می‌کند، فضای شهر حال و هوای اربعین می‌گیرد.

کد خبر 683266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.