ایمن‌سازی تقاطع غیرهمسطح ۹ دی قزوین با هدف روان‌سازی ترافیک

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: دماغه جنوبی تقاطع غیرهمسطح ۹ دی، به‌منظور هدایت خودروهای عبوری هنگام اوج بار ترافیکی ایمن‌سازی شد.

ایزدمهر زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از ادامه عملیات نهضت شبانه آسفالت در سطح مناطق چهارگانه خبر داد و اظهار کرد: عملیات تراش و مرمت خیابان بوعلی حدفاصل تقاطع چهارراه خیام تا تقاطع ۷ دی با هماهنگی واحد عمرانی منطقه دو در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: این عملیات با توجه به نصب علائم خطر از جمله نیوجرسی، نوار خطر، چراغ چشمک‌زن و مجوز از پلیس راهور در مساحت ۱۲ هزار و ۸۵۰ متر مربع در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین ادامه داد: این عملیات با هدف تسهیل در عبور و مرور و رفاه حال شهروندان انجام شد.

زارعی از روکش آسفالت دستی در سطح منطقه سه با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: این عملیات به در خواست شهروندان منطقه سه انجام می‌شود و با توجه به تفاهم‌نامه این سازمان و شهرداری منطقه سه، اجرای عملیات روکش آسفالت دستی خیابان عسگری واقع در ناحیه مهدیه در مساحت ۹۰۰ مترمربع به این سازمان محول شد و به اتمام رسید.

وی با اشاره به ایمن‌سازی و نوسازی وسایل بازی کودکان در بوستان دانش‌آموزان گفت: در ادامه طرح نوسازی امکانات تفریحی بوستان‌ها و به منظور حفظ ایمنی و سلامت کودکان و ارائه خدمات مطلوب، سرسره و تاب‌های زنجیری شکسته و معیوب بازیگاه بوستان دانش‌آموز، تعویض و نوسازی شد.

مدیر سازمان عمران شهرداری قزوین با بیان اینکه دماغه جنوبی تقاطع غیرهمسطح ۹ دی ایمن‌سازی شده است، اظهار کرد: به‌منظور هدایت مناسب خودروهای عبوری به‌ویژه هنگام اوج بار ترافیکی و جلوگیری از تصادف احتمالی، کاهش تصادفات و بهبود عبور و مرور وسایل نقلیه، دماغه جنوبی تقاطع غیرهمسطح ۹ دی ایمن‌سازی شد.

زارعی اضافه کرد: در راستای ایجاد فضای ایمن در جداکننده‌های مسیر و رفیوژ ورودی پل، کاشن تانک ترافیکی نصب شد.

وی تاکید کرد: ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز سطح شهر با هدف افزایش ایمنی تردد و رضایت شهروندان در دستور کار سازمان قرار دارد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به درخواست شهروندان و با هدف رفع مشکلات ترافیکی از سطح ناحیه مینودر، علائم ترافیکی در بلوار امام علی (ع) این ناحیه نصب شده است.

جانی با اشاره به اینکه عملیات ساخت پروژه پارک شقایق ۲ به مرحله بتن‌ریزی فونداسیون زیرگذر شمالی رسید، گفت: این بوستان در منطقه دو شهرداری قزوین با هدف ترویج ایجاد محیطی بانشاط برای خانواده‌ها با بیش از ۲۶ هزار مترمربع مساحت شامل زمین بازی چندمنظوره، پیست دوچرخه‌سواری، زمین فوتبال و مسیر پیاده‌روی در دست احداث است.

وی افزود: اجرای کف‌پوش بتنی پیاده‌روهای بلوار سیدالشهدا توسط عوامل اجرایی معاونت عمرانی منطقه سه در ناحیه مینودر با هدف تسهیل در تردد شهروندان انجام می‌شود.

کد خبر 683249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.