فاینورد در روز نیمکت‌نشینی جهانبخش، آلمیره‌سیتی را ۶ تایی کرد

تیم فوتبال فاینورد روتردام در روزی که علیرضا جهانبخش به‌طور کامل روی نیمکت نشست، برابر آلمیره‌سیتی به پیروزی شش بر یک دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال فاینورد روتردام عصر امروز _یک‌شنبه پنجم شهریورماه_ در چارچوب هفته سوم فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ اردیویژه هلند از ساعت ۱۶:۰۰ با قضاوت باس نوخهویس و در ورزشگاه دکویپ میزبان تیم فوتبال آلمیره‌سیتی بود و به پیروزی پرگل و بی‌دردسر پنج بر یک رسید.

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی تیم فوتبال فاینورد این بازی را از روی نیمکت ذخیره‌ها آغاز کرد و در ادامه تا پایان بازی فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد. تصمیم عجیب و غیرمنتظره‌ای که آرنی اسلات درخصوص شماره ۷ تیم خود اتخاذ کرد آن‌هم درحالی‌که علیرضا جهانبخش هیچ مصدومیتی ندارد.

گل‌های فاینورد را در دیدار امروز به‌ترتیب سانتیاگو خیمنز (دو بار)، ایگور پایاکسائو، لوتشارل گیترویدا، ماتس ویفر و کوئنتین تیمبر به‌ثمر رساندند و تنها گل آلمیره‌سیتی هم توسط جوخم فن ده‌کمپ وارد دروازه میزبان شد تا فاینوردی‌ها با به‌پا کردن جشنواره‌گل خانگی، هفته سوم را به پایان برسانند اما جهانبخش هیچ نقشی در آن نداشت.

تیم فوتبال فاینورد روتردام هلند که فصل گذشته پس از چندین سال موفق شد عنوان قهرمانی لیگ اردیویژه را به‌دست بیاورد فصل را خوب آعاز نکرده بود و در هر دو دیدار ابتدایی خود به تساوی دست یافت اما امروز به‌اندازه گل‌هایی که به‌ثمر نرسانده بود دروازه آلمیره‌سیتی را باز کرد تا با پنج امتیاز به جایگاه ششم جدول صعود کند.

کد خبر 683227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.