لوکاکو در یک صورت هم‌تیمی آزمون می‌شود

انتقال قرضی روملو لوکاکو به رم تقریباً کامل شده است، با این حال، دو تیم درگیر ماجرا از مهاجم بلژیکی می‌خواهند برای تکمیل قرارداد، دستمزد خود را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم چلسی و رم به روملو لوکاکو گفته‌اند که اگر بخواهد انتقال به پایتخت ایتالیا به نتیجه برسد، باید دستمزدش را کاهش دهد. دستمزد این مهاجم برای رم بسیار بالاست و نمی‌توان آن را به طور کامل پرداخت کرد و در عین حال برای آبی‌ها نیز به همین‌گونه است. طبق گزارش رسانه ایونینگ استاندارد، اکنون این مهاجم باید در مورد کاهش دستمزد خود تصمیم‌گیری کند.

علیرغم اینکه دومین دوره حضور مهاجم بلژیکی در استمفوردبریج ناموفق بوده، اما او همچنان پردرآمدترین بازیکن تاریخ چلسی است، با این حال، انتقال به رم، تنها شانس آنها برای حذف لوکاکو در این فصل است.

ژوزه مورینیو می‌خواهد مثل زمان حضور در منچستریونایتد، با این مهاجم همکاری کند، اما این تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که لوکاکو موافقت کند دستمزد خود را کاهش دهد.

درحالی که به نظر می‌رسد آینده او تقریباً به طور قطع، از استمفوردبریج دور باشد، این به او بستگی دارد که آیا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات می‌خواهد به رم منتقل شود یا خیر.

کد خبر 683207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.