نمایندگان کلان‌شهرهای ایران با شهردار کربلا دیدار کردند

نمایندگانی از ستاد اربعین شهرداری اصفهان، تهران، همدان، اراک و رشت برای برنامه‌ریزی و آخرین هماهنگی‌ها در نظافت و رفت و روب معابر با شهردار کربلا دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی، ستاد اربعین شهرداری اصفهان، از روز اول صفر در شهر مقدس کربلا به منظور خدمت رسانی در امر نظافت و رفت و روب شهری و دیگر خدمات مستقر شد.
اصفهان در کنار دیگر کلان‌شهرهای کشور در شهر مقدس کربلا، برای رفاه حال زائران حسینی در اربعین در کنار مجموعه خدمات شهری شهرداری کربلا قرار گرفته‌اند تا بتوانند باشکوه‌ترین حماسه عظیم میلیونی اربعین را رقم بزنند.
بر این اساس، روز گذشته جلسه‌ای با حضور نمایندگانی از ستاد اربعین شهرداری اصفهان، شهرداری اراک، شهرداری تهران، شهرداری رشت و همدان با «حسن الشُرِیفی» شهردار کربلا دیدار و برای آخرین تقسیم‌بندی معابر شهری به منظور نظافت و رفت و روب شهری در این ایام گفت‌وگو کردند.

نمایندگان کلان‌شهرهای ایران با شهردار کربلا دیدار کردند

در این جلسه شهردار کربلا ضمن تاکید بر توانایی و قابلیت‌های خاص شهرداری اصفهان در امر نظافت شهری، عملیات رفت و روب و جمع‌آوری زباله و نخاله‌های شهری معابر مهم منتهی به حرمین شریف همچون شارع العباس، شارع روضتین، شارع الاسکان، میدان تربیت، میدان صدا و سیما، شارع حبیب ابن مظاهر، شارع فاطمه الزهرا و شارع القزوینی را به عهده شهرداری اصفهان گذاشت.

دراین جلسه همچنین نمایندگان کلان شهرها درخواست‌هایی چون تسهیل در تردد ماشین آلات در بین شهرها، تأمین سوخت مورد نیاز خودروهای حمل زباله برای انجام خدمت و تعیین محل مناسب برای دپوی زباله‌ها و نخاله‌های جمع‌آوری شده را خواستار شدند.

کد خبر 683187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.