بلعیدن ۴۴۱ بسته هروئین توسط ۴ قاچاقچی مواد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری چهار قاچاقچی مواد افیونی و استخراج ۴۴۱ بسته هروئین از شکم متهمان در عملیات ویژه مأموران پلیس خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، با انجام اقدامات دقیق پلیسی و با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد تعدادی از قاچاقچیان مواد افیونی قصد دارند از طریق بلع محموله‌ای از مواد مخدر را حمل کنند.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هماهنگی با مرجع قضائی پاتوق چهار قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی کردند و متهمان را به صورت نامحسوس تحت رصد و کنترل خود قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اصفهان در یک عملیات هماهنگ و ویژه پلیسی هر چهار متهم را دستگیر و ۴۴۱ بسته مواد مخدر به میزان چهار کیلو و ۴۱۰ گرم هروئین را از معده قاچاقچیان که به روش بلعیدن در حال انتقال آن بودند، استخراج و کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: پلیس شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای قانون‌گریز به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 683159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.