دسترسی مردم به مراکز حوزه سلامت تسهیل شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: توسعه زیرساخت‌ها و امکانات در حوزه بهداشت و درمان نمونه‌ای از موفقیت‌های نظام است که دسترسی مردم به مراکز حوزه سلامت را تسهیل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی خضری امروز _ یکشنبه پنجم شهریورماه _ در سفر به تیران و کرون و افتتاح ۸۰ پروژه خدماتی، عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردمی و مشارکت آحاد جامعه شکل گرفته و تاکنون دستاوردهای زیادی داشته است.

وی افزود: مردم در عرصه جنگ نظامی، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی نقش خود را ایفا و با حضور در صحنه‌های خدمت‌رسانی برای توسعه و آبادانی کشور در کنار مسئولان فرصت‌سازی کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: کارمندان و مسئولان دستگاه‌های اداری باید سهم خود را در کنار این مشارکت مردمی ایفا و شرایط را برای خدمت‌رسانی ایفا کنند.

خضری با اشاره به بعضی مشکلات کشور، تصریح کرد: مسیر پیشرفت را در بخش‌های مختلف طی می‌کنیم، در رسیدن به اهداف و چشم‌انداز مشکلاتی وجود دارد که نباید بزرگ نمایی و مایه یاس و نا امیدی شود. زمانی که در مسیر رسیدن به قله‌های پیشرفت هستیم مشکلاتی نیز وجود دارد که باید همه برای برون‌رفت از آن تلاش کنیم.

وی به پیشرفت‌های داخلی اشاره کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌ها و امکانات در حوزه بهداشت و درمان نمونه‌ای از موفقیت‌های نظام است که دسترسی مردم به مراکز حوزه سلامت را تسهیل کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان ادامه داد: کمک و همکاری خیران و مسئولان حوزه سلامت منتج به توسعه خدمات و رفع بسیاری از مشکلات شده است که مصادیق آن را در تیران و کرون مشاهده می‌کنیم.

گره‌گشایی از مشکلات مردم با مشارکت خیران

علی محمدی‌کیا، فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه بخش خصوصی و خیران در این شهرستان در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌ها نقش دارند، خاطرنشان کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم توسط اعتبارات محدود دولتی امکان‌پذیر نیست که خیران در این خصوص همکاری می‌کنند.

وی همکاری بخش خصوصی در احداث بیمارستان و توسعه امکانات درمانی را مهم دانست و گفت: بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بهنیا همچون دیگر قسمت‌های این مرکز درمانی با همکاری خیران بوده و توانسته است زمینه‌ساز حل نیاز مردم باشد.

فرماندار تیران و کرون به احداث بیمارستان امام رضا (ع) تیران به عنوان یک مطالبه جدی مردم اشاره کرد و افزود: بهره‌برداری از این پروژه سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و دولت توان پرداخت این بودجه را ندارد.

محمدی‌کیا استفاده از ظرفیت خیران و فعالان صنعتی، بودجه‌های دولتی و طرح مولدسازی اموال و دارایی‌های دولتی را به عنوان پشتوانه و کمک به بهره‌برداری از این پروژه مهم دانست.

کد خبر 683147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.