عرضه شکر با کد ملی ارتباطی با کمبود آن ندارد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: اگر فروشگاهی شکر را با کد ملی عرضه می‌کند، ارتباطی به کمبود شکر در بازار نداشته و این سلیقه شخصی فروشگاه زنجیره‌ای است و بازرسان سازمان جهاد کشاورزی با این تخلف برخورد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد حاجی‌مرادی امروز _یکشنبه پنجم شهریورماه_ در نشست خبری خود اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از شکر مورد نیاز بازار کشور از خارج تأمین می‌شود، اگر وقفه‌ای در واردات ایجاد شود، ممکن است افت تولید شکر نیز اتفاق بیفتد.

وی افزود: در شش ماه گذشته با توجه به محدودیت‌های که در زمینه واردات وجود داشت، شرکت‌های داخلی نیز با کمبود شکر خام مواجه شدند؛ در حال حاضر محدودیت‌های واردات شکر برداشته شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه در هفته‌های گذشته نزدیک به ۲۲ هزار تن شکر در استان اصفهان توزیع شده است، گفت: این میزان شکر عرضه شده فقط مربوط به شکر دولتی بوده است.

حاجی‌مرادی تصریح کرد: در حال حاضر توزیع ۱۰ هزار تن شکر بخش صنعت، واحدهای تولیدی و خانوار آغاز شده است و مشکلی در تأمین شکر استان اصفهان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اگر فروشگاهی شکر را با کد ملی عرضه می‌کند، ارتباطی به کمبود شکر در بازار ندارد و این سلیقه شخصی فروشگاه زنجیره‌ای است و بازرسان سازمان جهاد کشاورزی با این تخلف برخورد می‌کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: قیمت فعلی هر کیلو شکر ۲۵ هزار و ۵۰۰ برای درِ کارخانه و قیمت فروش برای مصرف‌کننده ۲۸ هزار تومان است. همچنین قیمت هر کیلو شکر با بسته‌بندی ویژه ۳۴ هزار تومان است.

کد خبر 683135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.