بهره‌برداری از ۲ پروژه مدیریت شهری تیران

تقاطع غیرهمسطح ورودی شرقی تیران و خط اتوبوس واحد تیران به نجف‌آباد همزمان با هفته دولت با حضور معاون استاندار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تقاطع غیر همسطح ورودی شرقی تیران که طی دو سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان افتتاح شد.

خط اتوبوس واحد تیران به نجف‌آباد با مشارکت شرکت مسافربری توحید مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از ۲ پروژه مدیریت شهری تیران

عبدالله امینی، رئیس شورای اسلامی شهر تیران در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های مدیریت شهری، اظهار کرد: احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی شرقی تیران و اصلاحات ورودی کمربندی این شهر در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده مؤثر است.

وی افزود: اجرای این پروژه در رفع مشکل ورودی شهر و زیبایی منظر شهر نقش مهمی دارد و مطالبه عمومی شهروندان بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تیران با اشاره به مشارکت شهرداری تیران و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: احداث تقاطع غیرهمسطح توسط مدیریت شهری انجام و مابقی آن توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام می‌شود.

امینی تلاش‌های مدیرکل و مسئولان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در تحقق این پروژه را مهم دانست و تاکید کرد: همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان منتج به افزایش سرعت اجرای مابقی این طرح عمرانی خواهد شد.

وی در خصوص توسعه حمل‌ونقل عمومی گفت: مدیریت شهری با توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی علاوه بر تسهیل رفت و آمد شهروندان به حفظ محیط زیست و مدیریت انرژی نیز کمک می‌کند.

بهره‌برداری از ۲ پروژه مدیریت شهری تیران

هزینه ۳۰۰ میلیارد ریالی پروژه تقاطع غیرهمسطح تیران

سیدمحمدرضا ذاکری، شهردار تیران به اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح ورودی شرقی تیران اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی همکاری‌های دستگاه‌های اداری شهرستان و مشارکت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اجرای پروژه را مهم دانست و افزود: تعاملات بین بخشی به نفع مردم تمام خواهد شد.

شهردار تیران با اشاره به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی، تصریح کرد: راه‌اندازی خط اتوبوس واحد تیران به نجف‌آباد و بالعکس از مطالبات مردمی بود که با مشارکت بخش خصوصی انجام شد.

کد خبر 683133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.