۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
هوای کردستان خنک می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کردستان گفت: از روز دوشنبه دمای روزانه استان روند کاهشی داشته است و پیش‌بینی می‌شود دمای هوا تا چهار درجه خنک‌تر شود.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دماهای روزانه در استان کردستان از فردا (دوشنبه) روند کاهشی داشته است و پیش‌بینی می‌شود روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تا چهار درجه دمای هوای استان خنک‌تر شود.

وی افزود: سامانه بارشی ضعیفی طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از نواحی شمالی، شمال غربی و ارتفاعات مرکزی استان عبور می‌کند که سبب بارش‌های پراکنده، افزایش پوشش ابر، رگبار و رعد و برق می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه سرعت وزش باد طی چند روز آینده بویژه در روز سه‌شنبه بالا است، ادامه داد: همچنین شرایط برای شکل‌گیری گرد و خاک در منطقه فراهم است که کیفیت هوای استان در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه کاهش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: در شبانه‌روز گذشته کمترین دمای استان در روستای قاملو قروه با ۹ درجه و بیشترین دما در روستای سلین سروآباد با ۴۶ درجه سانتی‌گراد به ثبت رسید و دمای شهر سنندج نیز بین ۲۶ تا ۳۷ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

کد خبر 683076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.