جواد نکونام دربی پایتخت را از دست می‌دهد؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران چنانچه در بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان کارت‌ زرد بگیرد، از حضور در دربی پایتخت محروم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته چهارم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از فردا _دوشنبه ششم شهریورماه_ با انجام دو بازی آغاز می‌شود و تیم فوتبال استقلال تهران در مهم‌ترین بازی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران میزبان هم‌نام خوزستانی‌اش خواهد بود.

این دیدار در شرایطی به‌انجام می‌رسد که آبی‌پوشان پایتخت پس از دو برتری متوالی در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، در هفته سوم مقابل سپاهان تن به شکست دادند و برای اینکه فاصله‌شان با تیم‌های اول، دوم و سوم جدول بیشتر نشود، ملزم هستند تا در برابر استقلال خوزستان به پیروزی دست پیدا کنند.

دیگر مسئله حائز اهمیت درباره این تقابل، خطر محرومیت جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران است. سرمربی آبی‌ها اواخر بازی هفته گذشته مقابل سپاهان به‌علت اعتراض‌های شدیدی که به داور داشت از کوپال ناظمی کارت زرد گرفت.

بر همین اساس به‌دلیل اینکه طبق قوانین جدید لیگ برتر، کادر فنی و اعضای نیمکت‌نشین تیم (به‌جز بازیکنان) در صورت دریافت دو کارت زرد، از حضور در دیدار بعدی تیمشان محروم خواهند شد، چنانچه جواد نکونام در بازی مقابل استقلال خوزستان کارت زرد بگیرد، دیدار آینده آبی‌ها را از دست خواهد داد.

حال نکته اینجا است که دیدار تیم فوتبال استقلال تهران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر پس از پایان فیفادی شهریورماه، در برابر پرسپولیس خواهد بود. به این ترتیب از آنجا که برای جواد نکونام بسیار اهمیت دارد در نخستین تجربه سرمربی‌گری خود در دربی پایتخت کنار زمین باشد، سعی می‌کند در مصاف با استقلال خوزستان رفتاری انجام ندهد که کارت زرد بگیرد و محروم شود.

کد خبر 683069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.