آغاز عملیات مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: پروژه مناسب‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده و ایستگاه‌های اتوبوس این منطقه با اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد ریال در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با بهسازی و استانداردسازی پیاده‌روها و بهره‌گیری از روش‌های نوین در ایمن‌سازی تردد عابران پیاده می‌توان نقش مهمی را در پیشگیری و کاهش تصادفات درون‌شهری ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های اتوبوس یکی از پررفت‌وآمدترین محل‌هایی است که شهروندان از آن استفاده می‌کنند، افزود: حجم استفاده از این ایستگاه‌ها در ایام مدارس افزایش پیدا می‌کند، از این‌رو مناسب‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس منطقه ۹ اصفهان در دستور کار قرار دارد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با تاکید بر خدمت‌رسانی شایسته در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان تصریح کرد: پروژه مناسب‌سازی گذرگاه‌های عابرپیاده و ایستگاه‌های اتوبوس این منطقه با اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد ریال در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در راستای بهبود سیما و منظر شهری، مناسب‌سازی محیط، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی معابر، محوطه‌سازی و ایجاد دسترسی راحت ایستگاه‌های اتوبوس با سطح سواره، این عملیات در خیابان‌های قدس، آتشگاه، شهید حجازی و آیت‌الله اشرفی اصفهانی در حال انجام است.

قاضی‌عسگر با اشاره به لزوم توجه بیشتر به تسهیلات مورد نیاز عابران پیاده برای عبور ایمن از معابر ادامه داد: گذرگاه عابر پیاده کوچه ۸۶ خیابان آتشگاه به‌منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان احداث شده است.

کد خبر 683056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.