گلپایگان بهشت سرمایه‌گذاری استان اصفهان است

شهردار گلپایگان با بیان اینکه گلپایگان بهشت سرمایه‌گذاری استان اصفهان است، گفت: ۶۰ درصد بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری برای جذب سرمایه‌گذار اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز- شنبه چهارم شهریورماه- در حاشیه آئین کلنگ‌زنی پروژه سرمایه‌گذاری مجموعه چند منظوره مهستان، اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری گلپایگان برای جذب سرمایه‌گذار اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه شورای شهر و کارکنان شهرداری در راستای توسعه مناطق کم برخوردار شهر تلاش می‌کنند، گفت: محله کاظم‌آباد از محلات کم برخوردار شهر است که در مصوبات شورای مسکن و ستاد بازآفرینی استان تعریف شده است و با احداث مجموعه چندمنظوره مهستان شاهد متحول شدن این محله خواهیم بود.

شهردار گلپایگان گفت: مجموعه چند منظوره مهستان شامل تجاری، اداری، ورزشی و فرهنگی است که به منظور توسعه پایدار (پروژه محرک توسعه) در محله کاظم آباد شهر گلپایگان با زیربنای ۲۲ هزار متر مربع و با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۳۶ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

شکرزاده ادامه داد: پروژه استخر مجموعه مهستان در مساحت ۱۶۰۰ مترمربع، و سالن آمفی تئاتر (سالن نمایش) به مساحت زیربنای دو هزار متر مربع و ساختمان تجاری آن با مساحت دو هزار متر مربع و ساختمان اداری با ۹ هزار متر مربع و مابقی زمین پارکینگ مسقف است.

وی با اشاره به اینکه همکاری شهرداری در ساخت مجموعه مهستان صدور پروانه ساخت و واگذاری زمین به صورت رایگان است و ساخت مجموعه با اعتبار سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام می‌شود، گفت: در فاز نخست پروژه استخر با زیربنای ۱۶۰۰ مترمربع در ضلع جنوبی احداث می‌شود.

شهردار گلپایگان تصریح کرد: گلپایگان بهشت سرمایه‌گذاری استان اصفهان است و شهرداری به معنای واقعی از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند.


سیدحسن علوی، رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان با بیان اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری مشکلات زیادی داریم، اظهار کرد: متأسفانه کمیسیون ماده ۵ استان با شهرها همکاری لازم را انجام نمی‌دهد بنابراین انتظار داریم با دیدگاه مثبت به شهرها نگاه کند.

وی افزود: برای تغییر کاربری‌ها مشکلات زیادی در کمیسیون ماده ۵ استان وجود دارد، شورای شهر گلپایگان به عنوان پارلمان محلی به دنبال جذب سرمایه‌گذار است، اما همکاری لازم صورت نمی‌گیرد و به یک دغدغه برای شورای شهر گلپایگان تبدیل شده است.

کد خبر 682986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.