بیش از ۵۶۲۰ میلیارد تومان پروژه در کردستان بهره‌برداری می‌شود

استاندار کردستان گفت: در هفته دولت امسال بالغ بر ۵,۶۲۰ میلیارد تومان پروژه در استان کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه امروز _شنبه چهارم شهریورماه_ در ششمین جلسە شورای اداری استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم برگزار شد، اظهار کرد: در هفته دولت امسال بالغ بر ۵,۶۲۰ میلیارد تومان پروژه در استان کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: بنا بر تاکید رئیس جمهور دستگاه‌ها باید بر روی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تمرکز کنند و بهره‌برداری از طرح‌های تکمیل شده معطل تشریفات نشود.

استاندار کردستان ادامه داد: یکی از جنبەهای خدمت صادقانه به مردم، تشخیص درست اولویت‌ها و تمرکز بر آنها و همچنین برطرف کردن نقص خدمات مدیریتی صورت گرفته در دوره‌های گذشته است.

وی در ادامه گفت: پروژە تصفیەخانە آب شرب دیواندره در حال تکمیل شدن است و طی ۱۰ روز آیندە بە اتمام می‌رسد.

زارعی کوشا حل مشکل آب شرب شهرهای بانە و سنندج را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و اضافه کرد: پروژە انتقال آب از سد قوچم بە دهگلان نیز تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: پروژە گازرسانی بە روستاهای استان کردستان تا پایان دهە فجر سال جاری به اتمام می‌رسد و ما جشن گازدار شدن همه روستاها را خواهیم داشت.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: امسال تاکنون یک میلیون و ۱۷۰ تن گندم در استان کردستان برداشت شده است که رقم قابل توجهی است.

مسئولان در دسترس مردم باشند

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در ادامه این جلسه، چهار ویژگی و شاخصه اصلی مردمی بودن دولتمردان را برشمرد و اظهار کرد: ساده زیستی و پرهیز از اشرافی‌گری یکی از این اصول است که مدیران باید این مهم را مدنظر قرار دهند.

وی در دسترس بودن را از دیگر ویژگی‌های مدیران و مسئولان مردمی عنوان کرد و افزود: مسئولان باید در کنار و در دسترس مردم باشند و دردها و مشکلات آنها را بشناسند و چاره اندیشی کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: بی تکلف بودن و بدون تشریفات بودن از دیگر شاخصه‌های مدیران مردمی است که در این راستا مدیران باید از تشریفات امور بکاهند.

وی اصل چهارم مردمی بودن را تقویت احساس خدمتگزاری دانست و گفت: مدیران باید همواره خود را در موقعیت خدمت به خلق قرار دهند تا رضایتمندی در مردم به وجود آید.

به گزارش ایمنا، سامانه انتصابات و اطلاعات مدیران استان کردستان نیز در ادامه این جلسه رونمایی شد.

کد خبر 682977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.