پیش‌بینی بورس فردا ۵ شهریورماه ۱۴۰۲

می‌توان انتظار داشت بازار فردا بتواند مقاومت دو میلیون واحدی را درهم بشکند و رشد بین ۱۵ تا ۲۵ هزار واحدی را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار بورس امروز با به صف خریدن نماد خودرو بیشترین تأثیر مثبت را در تصمیمات سرمایه گذاران داشت و منجر به بهبود در وضعیت کل بازار شد، صرفاً در این روزها باید به صف گروه خودرویی و لیدرهای این گروه نگاه کرد.

در روز چهارشنبه برای بازار شنبه پیش بینی روند مثبت را داشتیم صرفاً به خاطر پایدار صف خودرو، البته اخبار منتشر شده در خصوص اصلاح نرخ خوراک و تصویب یک قانون جدید برای فرمولی کردن نرخ خوراک نیز مطرح است اما مهم‌ترین دلیل رشد بازار عقب ماندگی شدید بازار بورس از سایر بازارهای و ارزنده بودن قیمت سهام است.

پیش بینی روند صعودی بازار بورس در این ماه صعودی کمی دشوار است، اما می‌توان انتظار داشت روند بازار حداقل در این هفته صعودی باشد. زیرا بازار تشنه اخبار مثبت است و احتمالاً قرار است تا تغییر نرخ خوراک نیز تغییری داشته باشد که بازار این چنین به آن وزن داده است.

نکته قابل توجه آنکه به جز نمادهای گروه خودرویی در بسیاری از نمادهایی که امروز به صف خرید رسیدند، صف خرید سنگینی نداشتند و شاید بازار فردا کمی متعادل‌تر به سمت مثبت سپری کند، پیش بینی می‌شود بازار فردا بتواند مقاومت دو میلیون واحدی را درهم بشکند و رشدی بین ۱۵ تا ۲۵ هزار واحدی را داشته باشیم.

کد خبر 682975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.