مرکز جامع خدمات درمانی شهر پاتاوه کلنگ‌زنی شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با احداث مرکز جامع سلامت شهر پاتاوه امیدواریم در آینده با توجه دولت، این مرکز به یک بیمارستان مجهز توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در سومین روز از هفته دولت، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مرکز جامع خدمات درمانی شهر پاتاوه کلنگ‌زنی شد. کلنگ ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر پاتاوه در دهه فجر سال ۹۶ با حضور مسئولان استانی به زمین زده شد، کلنگی که پس از گذشت شش سال به جز وجود اخبار ضد و نقیض و حاشیه‌ای چیزی را عاید مردم این بخش نکرده‌است.

از همان ابتدای مطرح شدن ساخت بیمارستان در شهر پاتاوه وجود زمین مورد نیاز به عنوان یک چالش جدی پیش‌روی این پروژه حیاتی قرار گرفت.

علاوه بر مشکل وجود زمین عدم اخذ مجوزهای لازم از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان متولی طرح از دیگر علل بلاتکلیفی این پروژه عنوان می‌شود.

به گفته مسئولان چندین بار زمین از طرف مردم به این پروژه واگذار شده‌است، اما برای این واگذاری شرط استخدام چندین نیرو یا پیمان ساخت از طرف مالکان به دانشگاه علوم پزشکی استان پیشنهاد شد.

عصر امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهر پاتاوه کلنگ احداث مرکز جامع خدمات شهر پاتاوه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و سایر مسئولان استانی و مردم شهر پاتاوه به زمین زده شد.

سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مسیر پاتاوه به دهدشت به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد و حادثه‌خیز استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود و وجود مراکز درمانی مجهز در این مسیر جز مطالبات مهم مردم است، گفت: موضوع احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی در شهر پاتاوه در سال‌های گذشته مطرح و چندین بار کلنگ احداث آن توسط مسئولان به زمین زده شد، که متأسفانه به دلیل مشکلات متعدد به نتیجه نرسید.

احمدزاده با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در وعده‌های خود صادق است، خاطرنشان کرد: با احداث مرکز جامع سلامت شهر پاتاوه امیدواریم در آینده با توجه دولت، این مرکز به یک بیمارستان مجهز توسعه پیدا کند.

به گزارش ایمنا، بخش پاتاوه در شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر، در فاصله ۴۵ کیلومتری از شهر یاسوج مرکز استان واقع شده‌است.

شهر پاتاوه با قرار گرفتن در مسیر جاده دسترسی اصفهان به خوزستان و بنادر جنوبی کشور، در چند سال اخیر با رشد جمعیت چشمگیری مواجه بوده‌است.

با توجه به بار ترافیکی بسیار بر مسیر پاتاوه به دهدشت، ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت رفاه و امنیت مردم در بخش پاتاوه به یک مطالبه و ضرورت تبدیل شده‌است.

بخش پاتاوه که نوید تبدیل شدن آن به شهرستان نیز از طرف مسئولان استانی داده می‌شود، مردم این بخش سال‌ها است که در انتظار محقق شدن وعده ساخت یک بیمارستان ۳۲ تختخوابی به سر می‌برند.

کد خبر 682948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.