اعزام ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی به اردوهای راهیان پیشرفت

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه دانش آموزان گام دومی طلایه‌دار عرصه تمدن نوین اسلامی هستند، گفت: طی یک سال گذشته بالغ بر ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی به ارودهای راهیان پیشرفت اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود حمیدی نژاد امروز شنبه _چهارم شهریورماه_ در اختتامیه اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزان شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از ابتکارات اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان برنامه‌ریزی برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان پیشرفت است که در قالب این اردوها دانش آموزان با آخرین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف دفاعی، اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و فرهنگی آشنا می‌شوند.

وی افزود: جوانان و نوجوانان مهم‌ترین سرمایه حال حاضر کشور هستند، بی شک امروز نیروی محرکه حرکت کشور به سمت تحول اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نوجوانان و جوانان گام دومی هستند و البته مسیر تحقق پیشرفت در همه حوزه‌ها تنها با نقش آفرینی گام دومی‌ها محقق و میسر می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت از مهم‌ترین مراحل اجرای طرح‌های جهاد تبیین در آموزش و پرورش خوزستان است و البته تبیین دستاوردهای نظام برای دانش آموزان به عنوان پیشگامان عرصه انقلاب اسلامی از ضروریات حال حاضر جامعه است.

وی اضافه کرد: طی یک سال گذشته بالغ بر ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام شدند و در قالب این اردوها با دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف آشنا شدند و در این اردوها از اماکن مختلف صنعتی، پتروشیمی و نیز پیشرفت‌های نظامی بازدید به عمل آوردند که تاکنون بازخوردهای مثبتی از برگزاری این اردوها دریافت شده است.

کد خبر 682941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.