سرمایه‌گذاری ۲۰ همتی برای زیرساخت‌های برق گلستان

استاندار گلستان از سرمایه‌گذاری حدود ۲۰ همت در حوزه زیرساخت‌های برق استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی سیکل ترکیبی نیروگاه برق در استان، صنایع توسعه پیدا می‌کند و بیش از ۳۹ هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌محمد زنگانه امروز _شنبه چهارم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: گلستان در حوزه اقتصادی شامل کشاورزی، خدمات و صنعت در دولت سیزدهم رشد مثبتی داشته است.

وی با بیان اینکه استان از لحاظ اقتصادی رو به رشد است، افزود: در همین راستا افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

استاندار گلستان با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت خاطرنشان کرد: هزینه اعتبار قابل افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها در سال جاری ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

زنگانه مجموع اعتبار طرح‌های در دست ساخت و قابل بهره‌برداری استان را بیش از ۸۰ همت دانست و اضافه کرد: نزدیک به ۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از این پروژه‌ها قابل بهره‌برداری است.

وی ضمن اظهار خرسندی از وجود سرمایه‌گذار جدید برای راه‌اندازی پتروشیمی گرگان، ادامه داد: نزدیک به ۳۰ همت سرمایه‌گذاری صرف راه‌اندازی پتروشیمی در استان شده است.

استاندار گلستان از سرمایه‌گذاری حدود ۲۰ همت در حوزه زیرساخت‌های برق استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی پروژه بزرگی همچون سیکل ترکیبی نیروگاه در استان، زمینه توسعه صنعتی در شهرک دو هزار هکتاری استان و منطقه آزاد فراهم می‌شود و بیش از ۳۹ هزار نفر شغل در گلستان ایجاد خواهد شد.

زنگانه با اشاره به افزایش ۱۲۰ درصدی تعهد اشتغال استان در سال گذشته افزود: سال گذشته تعهد ایجاد اشتغال استان ۳۱ هزار نفر بود که بیش از ۳۹ هزار نفر در سامانه ثبت شد که رشد قابل ملاحظه اشتغال در استان را نشان می‌دهد.

کد خبر 682891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.