حمایت مادی شورا و شهرداری اردبیل از موکب‌های استانی مستقر در عراق

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: تعدادی از موکب‌های اردبیل درخواست مساعدت مالی از شورا و شهرداری داشتند که با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر مبلغی برای پشتیبانی از موکب‌های استانی مستقر در کشور عراق تصویب شد تا از زائران اربعین حسینی پذیرایی شایسته‌ای شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سلامت صفری امروز _شنبه چهارم شهریورماه_ در هشتادودومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: برگزاری یک رویداد عظیم و تاریخی به نام کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل بار دیگر نشان داد مردم شهیدپرور استان همواره پاسدار خون شهدا هستند.

وی با قدردانی از حضور پرشور شهروندان اقشار مختلف و ولایتمدار اردبیل در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و تمام عوامل برگزارکننده این رویداد مهم و فرهنگی و برنامه اثربخش در سطح ملی و فراملی، افزود: امیدواریم با اطاعت و پیروی از مقام عظمای ولایت بتوانیم ادامه‌دهندگان راه شهدای عزیز باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل خاطرنشان کرد: تعدادی از موکب‌های اردبیل درخواست کمک و مساعدت مالی از شورا و شهرداری را داشتند؛ بنابراین با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر مبلغی به جهت پشتیبانی از موکب‌های استانی مستقر در کشور عراق تصویب شد تا از زائران در نجف، سامرا، کربلا و در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی پذیرایی شایسته شود.

صفری تصریح کرد: لایحه و شیوه‌نامه صدور مجوز واگذاری و بهره‌برداری از خطوط اتوبوسرانی و سرویس دانش‌آموزان به بخش خصوصی مطرح شد، اما به دلیل اهمیت موضوع و نیاز به بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد.

وی گفت: در لایحه‌ای دیگر، لایحه صدور مجوز استرداد ارزش ریالی ۳۰ درصد ملک واقع در منطقه حسینیه به علت پایین بودن قیمت پایه هر متر زمین و سایر موارد جانبی جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد.

کد خبر 682886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.