سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به لرستان

وزیر امور اقتصادی و دارایی در دومین روز از هفته دولت به منظور بازدید و افتتاح بعضی طرح‌های اقتصادی لرستان به این استان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحسان خاندوزی صبح امروز _چهارشنبه چهارم شهریورماه_ وارد لرستان شد و در ابتدای سفر یک‌روزه خود با حضور بر مزار شهدای گمنام به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

وی به همراه استاندار لرستان و هیئت همراه حین بازدید از مجتمع پتروشیمی اظهار کرد: صنعت پتروشیمی یکی از صنایع راهبر و پیشرفته است و باید برای توسعه زنجیره ارزش متانول در صنایع پایین دست تلاش کرد.

افتتاح گلخانه هیدروپونیک

افتتاح گلخانه ۱۲ هزار متری هیدروپونیک کریمیان خرم‌آباد با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال، تولید سالانه ۵۰۰ تن گوجه و نشاء در سراب نیلوفر خرم‌آباد در زمینه کاشت نشای گوجه‌فرنگی صادراتی از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مجتمع سنگ صادراتی آرا برد

افتتاح مجتمع سنگ صادراتی آرا برد با یک هزار میلیارد سرمایه‌گذاری ریالی و پنج میلیون سرمایه‌گذاری ارزی با اشتغال‌زایی ۴۰ نفر از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی به بهره‌برداری رسید.

شرکت سنگ صادراتی آرا برد به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده سنگ و مصنوعات سنگی با هدف ایجاد اشتغال و فرآوری انواع سنگ‌های ساختمانی صادراتی (مار بل، تراو رتن و گرانیت) با ظرفیت تولید سالانه ۵۳۰ هزار مترمربع ایجاد شده است.

به گزارش ایمنا، وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه سفر یک‌روزه خود پس از حضور در شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد و حضور در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، خرم‌آباد را به مقصد کرمانشاه ترک می‌کند.

کد خبر 682876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.