بازدید وزیر میراث فرهنگی از پروژه هتل شادی ۲ سنندج

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر خود به استان کردستان از پروژه نیمه‌تمام هتل شادی دو سنندج بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالحمید حمیدی، سرمایه‌گذار پروژه هتل شادی ۲ سنندج امروز _شنبه چهارم شهریورماه_ در حاشیه بازدید وزیر میراث فرهنگی از این پروژه اظهار کرد: هتل شادی ۲ سنندج توسط بخش خصوصی، در مساحت ۳ هزار مترمربع و زیربنای ۱۰ هزار مترمربع در ۱۰ طبقه در حال احداث است.

وی افزود: این هتل چهار ستاره دارای ۶۴ اتاق، ۲۰۰ تخت و امکاناتی از جمله رستوران، سالن کنفرانس و اجتماعات است و با بهره‌برداری از آن برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

سرمایه‌گذار پروژه هتل شادی ۲ سنندج خاطرنشان کرد: برای تکمیل این پروژه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اگر تأمین شود تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و وزیر فرهنگ برای تأمین این میزان اعتبار قول مساعد دادند.

بازدید وزیر میراث فرهنگی از پروژه هتل شادی ۲ سنندج

سیدعزت‌الله ضرغامی هم‌زمان با هفته دولت به منظور بازدید از چند پروژه شاخص گردشگری و بررسی وضعیت مرز باشماق مریوان در استان کردستان حضور پیدا کرد.

وی در نخستین گام از سفر خود به کردستان، از پروژه هتل شادی دو سنندج بازدید کرد و پس از آن از مجتمع گردشگری الماس غرب این شهرستان بازدید خواهد کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه سفر یک‌روزه خود به این استان، عازم شهرستان مریوان می‌شود و ضمن حضور در مرز بین‌المللی باشماق مریوان، در جریان روند ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی قرار می‌گیرد.

حضور در منطقه جهانی هورامان و بازدید از اقامتگاه‌های بوم‌گردی و کارگاه‌های صنایع‌دستی از دیگر برنامه‌های وزیر میراث فرهنگی در استان کردستان است.

کد خبر 682784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.