آخرین وضعیت مرز مهران / خروج ۶۶۷ هزار زائر از مرزهای شش‌گانه کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر در محور ایلام به مهران در حدود ۱۱ کیلومتری شهر مهران شاهد ترافیک سنگین هستیم، در محورهای مریوان به مرز باشماق و محور پیرانشهر به مرز تمرچین تردد روان است‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان محرابی‌نیا در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت راه‌های منتهی به مرزهای شش‌گانه عراق اظهار کرد: در حال حاضر در محور ایلام به مهران در حدود ۱۱ کیلومتری شهر مهران شاهد ترافیک سنگین هستیم، در محور مریوان به مرز باشماق و محور پیرانشهر به مرز تمرچین تردد روان است‌.

وی افزود: در محور بستان به مرز چذابه نیز تردد روان است، در محورهای خرمشهر-شلمچه و سرپل ذهاب-قصر شیرین نیز تردد روان است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه اکنون حدود ۵۷ هزار وسیله نقلیه در مرز مهران انباشت شده است، گفت: خروج زائران از ابتدای طرح تا روز گذشته از مرز مهران حدود ۳۹۷ هزار نفر بوده است، همچنین در مجموع حدود ۶۶۷ هزار زائر از مرزهای شش‌گانه کشور به عراق سفر کرده‌اند.

محرابی‌نیا اضافه کرد: بیشترین سهم خروج زائر مربوط به مهران است که ۵۹ درصد زائران از این مرز خارج شده‌اند، ۲۱ درصد زائران از مرز شلمچه، ۹ درصد زائران از مرز چذابه، چهار درصد از مرز خسروی، دو درصد از مرز باشماق و دو درصد زائران از مرز تمرچین از کشور خارج شده‌اند.

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود زائران با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت مرزهای خسروی، باشماق و تمرچین، به جای مرز مهران این سه مرز استفاده کنند تا با ترافیک کمتری مواجه شوند.

کد خبر 682777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.