اموال شهرداری اصفهان باید مولدسازی شود

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه از اموال شهرداری باید به‌خوبی استفاده شود، زیرا اموال، املاک و درآمدهای شهرداری می‌تواند برای مولدسازی به‌کار آید، گفت: مدیریت شهری در دوره فعلی امانت‌دار شهروندان اصفهانی است.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرداری یکی از متمول‌ترین نهادهای شهری محسوب می‌شود، مدیریت شهری در دوره فعلی امانت‌دار شهروندان اصفهانی است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان ظرفیت‌های زیادی دارد که برای استفاده از این ظرفیت‌ها، املاک و اموال، باید لیست آن را به‌صورت دقیق داشته باشیم تا بدانیم کجا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و آیا این بهره‌برداری در راستای مأموریت‌های مدیریت شهری است، افزود: این موضوع به عنوان یک خواسته، هر چند که پیش‌تر هم گفته شده، اما مورد توجه کافی قرار نگرفته است، بنابراین شهرداری باید حافظ منافع مردم باشد زیرا این منافع قابل توجه است و می‌تواند به‌عنوان فرصت‌های درآمدزایی و بهره‌وری مورد توجه باشد تا رشد روزافزون این ظرفیت‌ها را شاهد باشیم.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری مجموعه‌ای از اموال را دارد که باید روزآمد شود، خاطرنشان کرد: اگر این نهاد شهری یک ساختمان تحت تملک دارد، باید تبدیل به احسن، یا فرصتی برای استفاده بهینه از آن ایجاد شود.

وی با بیان اینکه فقط واگذاری و خرید و فروش در حال حاضر مطرح نیست، بلکه بهره‌وری مناسب از آن باید مورد توجه باشد، اضافه کرد: به‌عنوان مثال بهتر است ساختمانی را امروز بفروشیم و به فرصت دیگر و درآمد بیشتری تبدیل کنیم، در غیر این صورت حق مطلب را ادا نکرده‌ایم؛ شهرداری باید از اموال خود استفاده خوبی ببرد و فقط در اختیار دفاتر مختلف قرار نگیرد.

نادرالاصلی با بیان اینکه در مجموع باید از اموال شهرداری به خوبی استفاده شود، زیرا اموال، املاک و درآمدهای شهرداری می‌تواند برای مولدسازی به‌کار آید، گفت: شهرداری با نظر شورای اسلامی شهر اصفهان همسو است، اما گاهی مشاهده می‌شود که نتوانسته‌ایم از این اموال استفاده بهینه داشته باشیم و نگران بعضی از آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از این موارد می‌تواند ساختمان جهان‌نما و واحدهای متکثر ارائه شده به سایرین در این ساختمان باشد، ادامه داد: اگر فکر می‌کنیم می‌توانیم این واحدها را بفروشیم و با درآمد حاصل از آن املاک دیگری خریداری کنیم، طبق عقل و حق باید این کار را انجام دهیم.

کد خبر 682772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.